اعزام بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز پسر قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 3879267
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
امروز صورت گرفت:

اعزام بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز پسر قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

امروز ۲۲۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمود آباد، کوهین و الموت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز پسر قزوینی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، سیدعلی بابایی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار کرد: به حول قوه الهی صبح امروز 27 بهمن ۲۲۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمود آباد، کوهین و الموت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در قالب پنج دستگاه اتوبوس همراه با روایان، روحانیون، فرهنگیان و تیم فرهنگی راهی این سفر شدند.

بابایی یادآور شد: دانش آموزان طی ۴ روز از یادمان‌های شهدای شلمچه، هویزه، اندیمشک، طلائیه، دهلاویه و همچنین از معراج شهدا بازدید خواهند کرد.

این با اشاره به اینکه راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ است که در طول سال در چندین مرحله انجام می‌شود، گفت: این اردو فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد شهدا، و آشنایی نسل جدید با جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهداست.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) بیان کرد: دشمن از آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت هراسان است بنابراین اردوهای راهیان نور می‌تواند اقدام مؤثری در مقابله با هجمه دشمن باشد.

وی تصریح کرد: تقویت هر چه بیشتر روحیه مقاومت و استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان و نسل‌های جوان از جمله مؤلفه‌ها و کارکردهای بسیار مهم اردوهای راهیان نور محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha