سردار سلیمانی سفیر انقلاب اسلامی است / معامله قرن؛ تداوم خاورمیانه جدید
کد خبر: 3877734
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

سردار سلیمانی سفیر انقلاب اسلامی است / معامله قرن؛ تداوم خاورمیانه جدید

معاون یکی از گردان های حشدالشعبی سردار سلیمانی را سفیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم منتقل‌کننده و تبیین‌کننده پیام انقلاب اسلامی برای مظلومان و مستضعفین عالم بود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحامد جزایری،‌ معاون فرمانده تیپ 16 حشدالشعبی عراق امشب،‌ 20 بهمن‌ماه در مراسم اربعین سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت 285 شهید والامقام و 13 شهید گمنام شهرستان تالش، با بیان اینکه طبق فرمایشان مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب آغاز شده است، اظهار کرد: گام دوم انقلاب با شکست بزرگترین دشمن امت اسلام و نابودی ظالم و ستم در منطقه همراه است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه و صدور آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی به سایر کشورها، افزود: ‌امروز نیازمند دشمن‌شناسی هستیم، زیرا دشمنان اسلام و انقلاب نقشه‌های فراوانی برای منطقه داشته و دارند که باید به تبیین این نقشه‌ها بپردازیم.

معاون فرمانده تیپ 16 حشدالشعبی عراق امام خمینی(ره) را بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: آمریکا و اسرائیل 30 سال است که توطئه خاورمیانه جدید را در سر می‌پرورانند و نقشه‌های شومی برای این هدف شوم اجرا کرده‌اند. از جمله این نقشه‌ها تقسیم کشورهای اسلامی و تبدیل آنان به کشورهای کوچک مبنی بر ایجاد تفرقه بین قومیت‌ها و مذاهب و ادیان است تا کردها مقابل عرب‌ها و شیعیان مقابل اهل سنت قرار گیرند و هر کدام مستقل و ضعیف شوند و آمریکا نیروهای خود را در منطقه مستقر کند.

جزایری با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی زحمات زیادی برای مدیریت جبهه مقاومت کشید، متذکر شد: شخصیت‌های بزرگ همچون حاج قاسم تربیت شده مکتب انقلاب اسلامی هستند و به برکت وجود چنین شخصیت‌هایی نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

وی داعش را یکی از برنامه‌های آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید دانست و تصریح کرد: داعش خلافت اسلامی را برای مقابله با ولایت فقیه ایجاد و ابوبکر البغدادی را خلیفه مسلمانان معرفی کرد.

معاون یکی از گردان های حشدالشعبی با بیان اینکه داعش پنج استان عراق را تصرف کرده بود، گفت:‌ مردم بی‌گناه و مظلوم عراق در چنگال داعش گرفتار شده بودند، اما سردار سلیمانی و همرزمانش داعش را از بین بردند و عراق را آزاد کردند و امروز نام داعش از منطقه پاک شده است.

وی سردار سلیمانی را سفیر انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم منتقل‌کننده و تبیین‌کننده پیام انقلاب اسلامی برای مظلومان و مستضعفین عالم بود لذا شجاعت، بصیرت، ایثار، تواضع، اشراف بر مسائل دینی و مدیریت حاج قاسم حرف اول را می‌زد.

جزایری به نقش سردار سلیمانی در آزادسازی دو شهر شیعه‌نشین نبل و الزهرا اشاره و عنوان کرد: اگر حاج قاسم نبود کسی توان مقابله با داعش و خارج شدن از محاصره را نداشت. از آغاز عملیات‌های داعش در منطقه از سال 2014 تا آخرین عملیات آنان، هواپیماهای آمریکایی 25 بار نیروهای حشدالشعبی را هدف قرار دادند و اذعان به اشتباه نیروهایشان کردند. در واقع آمریکا می‌خواست با تقویت روحیه داعش معادله جنگ را تغییر دهد و مهمات و مواد غذایی و لجستیکی برای داعشی‌ها ارسال می‌کرد، اما به برکت فرزندان انقلاب اسلامی این نقشه نیز خنثی شد.

وی دفاع از مظلومان و مبارزه با ظلم را آرمان انقلاب و سردار سلیمانی دانست و اضافه کرد: حاج قاسم و ابومهدی در کنار هم یک ارتش متکامل بودند که توانستند نقشه‌های آمریکا و اسرائیل را خنثی کنند.

معاون یکی از گردان‌های حشدالشعبی معامله قرن را نتیجه ناکامی دشمن در نقشه خاورمیانه جدید دانست و گفت: معامله قرن به دنبال یهودی کردن فلسطین است، اما جبهه مقاومت این طرح را خنثی کرد و لذا دشمن دریافت با وجود شخصیتی مانند حاج قاسم در راس جبهه مقاومت نمی‌تواند وارد منطقه شود و نقشه شهادت او را طراحی و پیاده کرد.

انتهای پیام
captcha