مسابقه «12 تا 12» با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب آغاز شد
کد خبر: 3877352
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
به‎همت اعتاب مقدسه ایران اسلامی؛

مسابقه «12 تا 12» با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب آغاز شد

گروه فرهنگی ـ به‌مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ ملی «۱۲ بهمن تا ۱۲ فروردین» با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌همت اعتاب مقدسه ایران اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 19 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه بزرگ ملی «12 بهمن تا ۱۲ فروردین» با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌همت آستان قدس رضوی و همکاری و مشارکت اعتاب مقدسه حضرت معصومه(س)، حضرت شاهچراغ(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مسجد مقدس جمکران و همچنین جمعی دیگر از سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک نقشه راه دارای اهمیت بسیار زیادی است و مسابقه ملی «۱۲ تا ۱۲» با هدف تبیین این بیانیه مهم تدوین شده است. رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند «من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم ... من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می‌گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند، ولی راجع به این می‌گویم این کار را بکنند».
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم شاهچراغ(ع) در تشریح این مسابقه گفت: این مسابقه بزرگ ملی در هفت محور متنوع نظیر خوانش متن بیانیه، ارائه ایده، تولید فیلم و پادکست، ارسال آثار هنری در قالب‌های مختلف از قبیل نقاشی، خوشنویسی، طراحی، شعر و داستان اجرا می‌شود.
سلامی ادامه داد: مسابقه ملی «۱۲ تا ۱۲» با رویکرد ارائه راهکارها برای نقش‌آفرینی اعتاب مقدسه و موضوع تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جمع‌بندی شده است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۲ بهمن ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹ با مراجعه به پایگاه اینترنتی 12ta12.ir و شرکت در این مسابقه یکی از برندگان این رقابت فرهنگی و ملی باشند که شامل ۸۸ + ۸۸۸ جایزه ویژه از قبیل سفر به کربلای معلی، نگین انگشتری متبرک حرم مطهر رضوی، اقامت و پذیرایی در اعتاب مقدسه ایران، شرکت در مراسم غباروبی و صدها هدیه متبرک و ارزشمند دیگر است.

انتهای پیام
captcha