اجرای طرح «آیات رویش» در مدرسه قرآنی یاسوج
کد خبر: 3870984
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

اجرای طرح «آیات رویش» در مدرسه قرآنی یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مدرسه قرآنی فجر دانش یاسوج از اجرای طرح آیات رویش در ۴ کلاس ۱۲۰ نفره با همکاری بنیاد خاتم‌الاوصیا(ص) در این مدرسه خبر داد.

اجرای طرح «آیات رویش» در مدرسه قرآنی یاسوج

ضرغام بهنام‌مقدم، مدیر مدرسه قرآنی فجر دانش یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد اظهار کرد: مدرسه فجر دانش در سال 96 با 650 دانش‌آموز پسر راه‌اندازی شده است.

وی کلاس‌های حفظ قرآن برای 516 نفر، اجرای طرح آیات رویش در 4 کلاس 120 نفره با همکاری بنیاد خاتم‌الاوصیا(ص) با فعالیت 4 نفر مربی، 15 کلاس نهج‌البلاغه با شرکت 300 دانش‌آموز، دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن به‌صورت تخصصی را از برنامه‌های در دست اقدام ذکر کرد.

این فعال قرآنی استان تصریح کرد: جشنواره قرآنی حفظ و نهج‌البلاغه پایان هر ماه برگزار می‌شود، برترین‌ها مشمول برنامه‌های تشویقی از جمله اردوها و هدایای نقدی می‌شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی امام حسین(ع) یاسوج، گفت: مؤسسه از سال 90 تحت پوشش ارشاد اسلامی با فعالیت 9 نفر مربی در شهرک امام حسین(ع) نبش فرعی 9 غربی راه‌اندازی شده است.

وی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی را از کلاس‌های اجرایی اعلام کرد و افزود: در صورت تأمین اعتبار کلاس‌های فرهنگی و قرآنی در مناطق روستایی برگزار می‌شود.

بهنام مقدم بیان کرد: مؤسسه با داشتن مکان ثابت و امکانات لازم در حال فعالیت است، ضمن اینکه مهم‌ترین مشکل مؤسسه نداشتن اعتبار برای اجرای برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha