اعلام نشانی جلسات آموزش قرآن و صحیفه سجادیه «علی رجبی»
کد خبر: 3867299
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

اعلام نشانی جلسات آموزش قرآن و صحیفه سجادیه «علی رجبی»

گروه جلسات و محافل ــ حجت‌الاسلام علی رجبی، جلسات آموزش قرآن همراه با ترجمه و تفسیر و صحیفه سجادیه را در نقاط مختلف شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ جلسه آموزش قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین علی رجبی، تمام ایام هفته با محوریت تفسیر و ترجمه آیات، همچنین شرح نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اخلاق در قرآن، فهم زبان قرآن و صرف و نحو برگزار می‌شود.

یکی از این جلسات در مؤسسه امام رضا(ع) تهران، واقع در غرب تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بین سی متری و فلاح، کوچه عسکری در دو بخش ویژه پسران زیر 12 سال و بالای 12 سال است، همچنین جلسه دیگر این مدرس قرآن، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در بزرگراه خلیج فارس تشکیل می‌شود که این جلسه روزهای یکشنبه با محوریت شرح نهج‌البلاغه و سه‌شنبه‌ها با محوریت صحیفه سجادیه است.

علی رجبی در این باره افزود: «جلسات دیگر اینجانب، شنبه‌ها بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه اصلی شرکت سایپا واقع در کیلومتر 17 اتوبان کرج، یکشنبه‌ها بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه شرکت سایپاپرس واقع در جاده قم حسن‌آباد، ظهر دوشنبه‌ و چهارشنبه‌ نیز در شرکت گاز منطقه 8 شهرری واقع در جوانمرد قصاب، دوشنبه‌ها از ساعت 14 تا 16 در حوزه علمیه امام حسین(ع) واقع در میدان امام حسین(ع) ویژه طلاب و دانشجویان، شنبه‌ها و دوشنبه‌ها، ساعت 7:30 تا 8:30 صبح در دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) واقع در ونک(ملاصدرا) و یکشنبه‌ها از ساعت 7:30 صبح در نمازخانه بیمارستان نجمیه است».

جلسه شرح و تفسیر صحیفه سجادیه علی رجبی نیز سه‌شنبه‌ها صبح در مسجد علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) واقع در خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران، خیابان شهید قادری ویژه بانوان و بعد از نماز ظهر و عصر سه‌شنبه‌ها در مؤسسه امام رضا(ع) واقع در سی متری جی ویژه دختران نوجوان و مادران و در ساعت 19:30 همان روز نیز اجرای طرحی با عنوان «سه‌شنبه‌های قرآنی» در حسینیه مکتب‌القائم(عج) سی متری جی، خیابان ربیعی، برگزار می‌شود.

از دیگر جلسات حجت‌الاسلام علی رجبی می‌توان به برگزاری جلسه تفسیر روزهای پنجشنبه از ساعت 10 تا 12 در خوابگاه دانشگاه صداوسیما در خیابان دکتر فاطمی، تقاطع خیابان کارگرشمالی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha