برپایی دوره آموزشی تربیت داور مسابقات قرآن در مجمع قاریان تبریز
کد خبر: 3864509
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

برپایی دوره آموزشی تربیت داور مسابقات قرآن در مجمع قاریان تبریز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تربیت داور مسابقات قرآن کریم از سوی مجمع قاریان تبریز برگزار می‌شود.

مجمع قاریان تبریز میزبان دوره تربیت داور قرآن کریمبه گزارش ایکنا؛ مجمع قاریان تبریز با هدف ارتقای سطح دانش قاریان جوان، اقدام به برگزاری دوره تربیت داور مسابقات قرآن کرده است.

این دوره آموزشی با اعطای مدرک از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در پنج رشته تجوید، صوت، لحن، حسن حفظ، وقف و ابتدا ویژه آقایان در دی‌ماه برگزار می‌شود.

حسین قربانی، مدیر مؤسسه مجمع قاریان تبریز گفت: متقاضیان با شرط سنی 25 تا 50 سال می‌توانند در آزمون ورودی برای رشته‌های فوق ثبت نام کنند. رشته‌های مجاز طبق نتایج آزمون ورودی مشخص می‌شوند. آزمون ورودی به صورت کتبی و شفاهی برپا می‌شود.

در نظر گرفته شده است که از اساتیدی در سطح بین‌الملل برای آموزش این دوره استفاده شود. دوره تخصصی هر یک از رشته‌ها دو روز و 16 ساعت آموزشی تعیین شده است.

ثبت نام این دوره از شنبه، 23 آذر‌ماه آغاز و تا سی‌ام همین ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09148260374 و 09141015181 تماس گرفته و یا به خیابان باغ‌شمال، روبه‌روی اداره تربیت بدنی مراجعه کنند.

شهریه ابتدایی برای حضور در آزمون ورودی، مبلغ 50 هزار تومان است. آزمون ورودی از شرکت‌کنندگان اخذ می‌شود. افراد پس از پایان دوره، گواهی سازمان دارالقرآن الکریم کشور را دریافت می‌کنند و این افراد توانایی داوری مسابقاتی در سطوح شهرستانی و استانی را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha