نیمه‌کاره رها شدن ساختمان دارالقرآن الیگودرز
کد خبر: 3862485
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

نیمه‌کاره رها شدن ساختمان دارالقرآن الیگودرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جمعه الیگودرز با اشاره به این‌که ساختمان دارالقرآن این شهرستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: انصاف نیست این مکان نیمه‌کاره رها شود.

نیمه‌کاره رها شدن ساختمان دارالقرآن الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سرلک، امام جمعه الیگودرز شنبه، زدهم آذر در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به جایگاه و اهمیت اطلاع‌رسانی و وظیفه خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به جامعه، گفت: خبرنگاران به‌عنوان زمینه‌سازان توسعه و پیشرفت جامعه می‌توانند نقشی بزرگ در بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب داشته باشند.

وی افزود: بعضی از اقدامات ناپسند و افراد از خدا بی‌خبر اقدامات و اختلاس‌هایی انجام می‌دهند که این موضوع باعث نادیده گرفته شدن پیشرفت‌های نظام می‌شود؛ لذا خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی در بیان واقعیت‌های جامعه داشته باشند.

سرلک با اشاره به وظیفه خطیر خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران تلاش کنند در نوشتار خود تحقیق و انصاف را رعایت کرده و بر اساس اصول نظام و دفاع از حقوق مردم فعالیت کنند.

امام جمعه الیگودرز گفت: متأسفانه چند ماهی است جلسات شورای فرهنگ عمومی در الیگودرز تعطیل شده است که با توجه به لازم‌الاجرا بودن مصوبات این شورا در اسرع‌وقت شورای فرهنگ عمومی را احیا خواهیم کرد.

سرلک با اشاره به این‌که ساختمان دارالقرآن الیگودرز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: انصاف نیست این مکان نیمه‌کاره رها شود که برای جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال با همکاری مردم تکمیل این ساختمان ازجمله برنامه‌های ماست.

انتهای پیام
captcha