دانشجویان را‌ه‌یافته به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت تجلیل شدند
کد خبر: 3859874
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
در اردبیل؛

دانشجویان را‌ه‌یافته به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ منتخبان دانشگاهی بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری، آوایی و معارفی راه‌یافته به مرحله کشوری سی‌و‌چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در اردبیل تجلیل شدند.

تجلیل از منتخبان را‌ه‌یافته به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویانبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم تجلیل از منتخبان دانشگاهی بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری، آوایی و معارفی راه‌یافته از استان اردبیل به مرحله کشوری سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، عصر روز گذشته، پنجم آذرماه در اردبیل برگزار شد.

عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت قرآن، گفت: هر یک از بزرگان ما که به جایگاه‌های والایی رسیده‌اند، به لطف قرآن بوده است.

وی افزود: بسیاری از نخبگان و شعرا از جمله ابن سینا، حافظ و مولوی افتخار خود را توجه به قرآن عنوان کرده‌اند.

فنی‌اصل با بیان اینکه حضور برجستگان قرآنی و اخلاقی در دانشگاه محقق اردبیلی برای ما یک افتخار ارزشمند است، بیان کرد: انتظار می‌رود دانشجویان در زمینه قرآن ما را همراهی کنند و ما نیز متعهد می‌شویم تا هر مقدار که توان داشته باشیم، در خدمت دانشجویان باشیم.

فرشاد کیوان بهجو، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز بیان کرد: دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در سال ۱۳۹۴ موفق به کسب دو مقام، در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب سه مقام، در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب هفت مقام، در سال ۱۳۹۷ موفق به کسب هفت مقام و در سال ۱۳۹۸ نیز موفق به کسب ۱۳ مقام کشوری شدند.

وی گفت: این خیز و جهش را مدیون تلاش‌های منتخبان عزیز هستیم و تلاش و جدیت بر این است تا فعالیت‌ها در این حوزه توسعه و گسترش یابد.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: امسال دانشگاه محقق اردبیلی از لحاظ تعداد مقام بعد از دانشگاه تهران و فردوسی مشهد در رتبه سوم قرار گرفت و دانشگاه‌های علامه طباطبایی و اصفهان در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha