اعلام زمان‌بندی کلاس‌های اخلاقی و تفسیری دفتر مکارم شیرازی در مازندران
کد خبر: 3854567
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

اعلام زمان‌بندی کلاس‌های اخلاقی و تفسیری دفتر مکارم شیرازی در مازندران

گروه معارف- مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در مازندران از برگزاری کلاس‌های متعدد اخلاقی، تفسیری، علمی و آموزشی در طول هفته با حضور اساتید مجرب در دفتر این مرجع تقلیدی در استان خبر داد.

اعلام زمان‌بندی کلاس‌های اخلاقی و تفسیری دفتر مکارم شیرازی در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رسولی، مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در مازندران با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های دفتر این مرجع تقلید در استان، گفت: برگزاری کلاس‌های متعدد اخلاقی، تفسیری، علمی و آموزشی در طول هفته با حضور اساتید مجرب، برگزاری مباحثه صحیفه سجادیه، اخلاق اسلامی و المراجعات از جمله برنامه‌های دفتر این مرجع تقلدی در استان است.

رسولی از برگزاری کلاس مباحثه صحیفه سجادیه با حضور طلاب و روحانیان در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این مباحثه با حضور اساتید مجرب و با موضوعاتی از آن کتاب ارزشمند صورت می‌گیرد.

وی به برگزاری کلاس آموزشی ویژه زوجین جوان و خانواده‌ها پیرامون مسائل مهم زندگی با حضور اساتید مجرب روز‌های سه‌شنبه در این دفتر خبر داد و افزود: علاوه بر این نیز کلاس تفسیر صحیفه سجادیه روز‌های سه‌شنبه هر هفته در این دفتر برگزار می‌شود.

مسئول دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در مازندران با بیان اینکه، نشست‌های علمی و کلاس‌های آموزشی به طور جدی در این دفتر مورد توجه قرار می‌گیرد، بیان کرد: کلاس تفسیر قرآن و تفسیر نهج‌البلاغه نیز پنج‌شنبه‌ها با حضور اساتید مجرب در این مکان برقرار است.

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم و نشست‌ها در همه مناسبت‌ها به ویژه اعیاد و وفیات در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در مازندران خبر داد و گفت: خوشبختانه این برنامه که با سخنرانی، مداحی و شعر خوانی همراه است در استان منحصر به فرد بوده مورد استقبال گسترده مردم نیز قرار گرفته است.

وی به پاسخگویی به مسائل شرعی در طول هفته و حتی روز‌های تعطیل در این دفتر اشاره کرد و افزود: کارشناسان این دفتر از صبح تا غروب و حتی روز‌های تعطیل نیز آماده پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی آحاد مردم هستند.

رسولی با بیان اینکه، دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در مازندران از سال ۸۶ فعالیت رسمی خود را در بابل آغاز کرده است، بیان کرد: تا به امروز همه تلاش خود را در ارائه خدمات مناسب دینی، آموزشی و مشاوره‌ای به مردم شریف استان به کار گرفتیم.

مسئول دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مازندران همچنین از ارائه خدمات مشاوره‌ای ویژه جوانان و خانواده‌ها با حضور کارشناسان مجرب در این دفتر خبر داد و گفت: دو کارشناس حوزوی در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت مشاوره‌ای پیرامون مسائل خانوادگی، ازدواج و مسائل اجتماعی هستند.

وی همچنین از حضور برخی کارشناسان این دفتر در مدارس به منظور سخنرانی و تبیین احکام و معارف دینی خبر داد و افزود: علاوه بر این از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی به عیادت علما و روحانیان نیز می‌رویم.

رسولی اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره‌های ۰۱۱- ۳۲۲۰۲۳۰۸، ۳۲۲۰۶۰۶۲۱ و ۶۲ با دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در مازندران ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام
captcha