کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اصناف البرز به موکب‌های اربعین
کد خبر: 3847875
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اصناف البرز به موکب‌های اربعین

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، گفت: تاکنون مجموعه اصناف استان، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به موکب‌های اربعین کمک کرده‌اند.

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اصناف البرز به موکب‌های اربعین

رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در شهرستان‌های مختلف و از سوی ادارات شهرستانی کمک‌های خوبی جمع‌آورری شد که در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی بر اساس درخواست‌های ارائه شده از سوی ستاد عتبات عالیات بوده است.

وی ادامه داد: در کنار آن و برای ارسال مایحتاج موکب‌ها در بخش محصولات از جمله ۲۲۰ هزار لیوان‌ شیشه‌ای، ۱۵۰ هزار ظروف یکبار مصرف، ۲۰ هزار آب معدنی و ۱۸۰ هزار لیوان یک بار مصرف مخصوص چای و آب را تامین کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه در قالب تمهیداتی که داشته‌ایم یک دستگاه یخ‌ساز با ارزش ۸۰ میلیون تومان نیز تهیه کرده‌ایم‌، افزود: هنوز هم جای کار باقی است.

ربیعی با اشاره به اینکه از سوی اصناف استان البرز نیز برای جمع‌آوری کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اعلام آمادگی شده است، افزود: در جلسات قبلی که با اتحادیه اصناف داشتیم پرداخت ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان قطعی شده بود که براساس تعهدات ایجاد شده مبلغ به 200 میلیون تومان رسید.

وی توضیح داد: برای تأمین بیشتر گوشت و مرغ به منظور تأمین مایحتاج پخت و پزها در موکب‌ها نیز قرار شد تمهیداتی توسط سازمان جهادکشاورزی استان داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha