اولین «مدرسه مسجدمحور» در اهواز افتتاح شد
کد خبر: 3847723
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

اولین «مدرسه مسجدمحور» در اهواز افتتاح شد

گروه اجتماعی ـ حجت‌الاسلام آل‌مبارک از افتتاح مدرسه راه ترقی(اولین مدرسه مسجدمحور) در فضای مسجد 14 معصوم(ع) کوی مجاهد اهواز با تأکید بر آموزش‌های قرآنی در سه محور خبر داد.

اولین مدرسه مسجدمحور در اهواز افتتاح شد

حجت‌الاسلام مصطفی آل‌مبارک، مؤسس مدرسه راه ترقی اهواز(مدرسه مسجدمحور) در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: این مدرسه زیر نظر مؤسسه راهیان کوثر سپاه تأسیس شده و اولین مدرسه مسجدمحور کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اکنون 66 دانش‌آموز پسر به همراه 12 کادر آموزشی در این مدرسه مشغول به تحصیل و کار هستند. مدرسه هر روز از ساعت 8:30 تا 13:30 فعال است و با اقامه نماز جماعت کار خود را به پایان می‌رساند.

آل‌مبارک گفت: تأکید ما در این مدرسه بعد از مباحث آموزشی، یادگیری موضوعات قرآنی در سه محور؛ روخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن کریم است به طوری که دانش‌آموز توانمندی خواندن قرآن را پیدا کند، با مفاهیم اولیه قرآن آشنا شود و حفظ آیات قرآن را به شکل موضوعی و سوره‌ای فرا بگیرد.

مؤسس مدرسه راه ترقی اهواز(مدرسه مسجدمحور) بیان کرد: فضای مدرسه در مسجد 14 معصوم کوی مجاهد اهواز احداث شده و کلاس‌ها براساس اصول روانشناسی رنگ آمیزی شده تا بر یادگیری دانش آموز تأثیر مثبت بگذارد. سردار شاهوارپور امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه موافقت اصولی کردند که 2 هزار مترمربع زمین در منطقه الهیه گلستان اهواز به مدرسه واگذار شود تا بتوانیم کار را گسترش دهیم.

انتهای پیام
captcha