حمایت آبی‌های تهرانی از پویش عاطفه‌ها
کد خبر: 3846435
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

حمایت آبی‌های تهرانی از پویش عاطفه‌ها

گروه اجتماعی- پیشکسوتان و بازیکنان باشگاه استقلال تهران در روزهای نخست سال تحصیلی جدید با دعوت کمیته امداد امام(ره) البرز و مرکز نیکوکاری ورزش از پویش عاطفه‌ها حمایت کردند.

حمایت آبی‌های تهرانی از پویش عاطفه‌ها

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه مرحله دوم پویش عاطفه‌ها به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌آموزان مدارس برگزار می‌شود، گفت: حمایت باشگاه‌های پرطرفدار و ورزشکاران محبوب مردم از پویش‌های با مضامین خیر و احسان، تاثیر بسزایی در ترغیب عامه مردم به شرکت در طرح‌های نیکوکاری دارد.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم پویش عاطفه‌ها در روز چهارشنبه دهم مهرماه برگزار می‌شود افزود: پیشکسوتان و بازیکنان باشگاه استقلال تهران در روزهای نخست سال تحصیلی جدید با دعوت کمیته امداد امام(ره) استان البرز و مرکز نیکوکاری ورزش از پویش عاطفه‌ها حمایت کردند.
محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه جمله " با رنگ مهر رویایی را بسازیم " شعار امسال برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است گفت: در مرحله نخست پویش عاطفه‌ها ۱۱۰ پایگاه در قالب دفاتر کمیته امداد امام(ره)، پایگاه شهری و مراکز نیکوکاری کمک‌های مردم نیکوکار استان البرز را جمع‌آوری کردند.
گفتنی است مردم و خیران برای شرکت در پویش عاطفه‌ها می‌توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ ، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری #۱*۸۸۷۷۱* استفاده کنند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha