ایران بیش از ۱۶ هزار شهید شیمیایی و سلاح‌های کشتارجمعی دارد
کد خبر: 3845608
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

ایران بیش از ۱۶ هزار شهید شیمیایی و سلاح‌های کشتارجمعی دارد

گروه اجتماعی ــ معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل آمار شهدا ناشی از بمباران سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی کشور را ۱۶ هزار و ۱۵۴ شهید دانست.

ایران بیش  از 16 هزار  شهید ناشی از بمباران سلاح‌های شیمیایی را داراست

به گزارش ایکنا از سمنان،  حسین حمیدزاده، معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل، عصر روز گذشته، 6 مهر در اجلاسیه شهدای سرخه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب جبهه کفر را به زانو درآورده  اظهار کرد: به فرموده امام راحل این قرن به یاری خداوند قادر قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است.

وی با بیان اینکه برخی کوردلان درصدد حذف نام شهیدان از کوی و برزن هستند افزود: باید به این کوردلان گفت بیایید و ببینید در یادواره شهدا و اجلاسیه ها و مراسم بزرگداشت شهدا مردم از زن و مرد و پیر و جوان از سر تکلیف و ادای دین به شهیدان پرشور و باشکوه حضور دارند.

معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه جبهه مبارزاتی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در سه محور جهانی با تمام قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها، در منطقه غرب آسیا با رژیم غاصب صهیونیستی و در داخل با منافقان، گروهک‌ها، لیبرال‌ها و ستون پنجم دشمن بود که به یاری خداوند موفقیت همراه امام و یارانش بود اظهار کرد:  یاد و نام شهیدان و تداوم راهشان مایه سربلندی ملت و حرکت به‌سوی پیروزی و اقتدار است.

حمیدزاده آمار شهدا ناشی از بمباران سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی کشور را 16 هزار و 154 شهید برشمرد و افزود:‌ 7 هزار و 54 نفر از شهدا 14 ساله و کمتر از آن هستند مانند شهیدان محبت بالا زاده و حسین فهمیده، 87 هزار و 106 شهید بین 20 تا 23 سال شهیدان ما بودند با این تعداد شهید توانستیم 22 هزار و 400 هزار کیلومتر از خاک اشغال‌شده خود را از دشمن بگیریم.

وی انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر مکتب حسینی و عاشورایی  دانست و افزود: امروزاین انقلاب الهام‌بخش تمام مسلمانان جهان است که در این راستا 213 هزار و 255 شهید آمار شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و این آمار غیر از شهدای گمنام، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم است.

انتهای پیام

 

captcha