نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن در سه رشته مشخص شد
کد خبر: 3844971
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن در سه رشته مشخص شد

گروه مسابقات ــ نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در سه رشته از مجموع رشته‌های چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه ششم مهرماه در استان اصفهان آغاز می‌شود و تا روز نوزدهم این ماه در رشته‌ها و گروه‌های مختلف ادامه دارد.
بر همین اساس، نوبت اجرای گروه‌ها و افراد شرکت‌کننده در سه رشته هم‌خوانی و همسرایی قرآن کریم، اذان و دعاخوانی که رقابت‌های آن در روزهای ششم و هفتم مهرماه برگزار می‌شود، اعلام شده است.
بر اساس برنامه اعلام شده در رشته هم‌خوانی و همسرایی قرآن کریم که آغازگر رقابت‌ها نیز هست، ابتدا گروه نوراهل بیت(ع) تهران برنامه خود را اجرا خواهد کرد و در ادامه نیز گروه‌های حبل‌المتین زنجان، العباد خوزستان، بصائر یزد، فاطر مازندران، شمس تهران، ثامن‌الحجج(ع) یزد و آل یاسین خوزستان به اجرای برنامه می‌پردازند. این گروه‌ها دو قطعه شش دقیقه‌ای و چهار دقیقه‌ای را در این دوره از مسابقات اجرا خواهند کرد.
همچنین در رشته دعاخوانی نیز که با حضور 9 فینالیست برگزار می‌شود، ابتدا مهدی خطیب از استان البرز به اجرا می‌پردازد و در ادامه فریبرز اسکندری از استان زنجان، محمدرضا خوش‌قلب از استان یزد، مصطفی علی‌وردی از سمنان، شهاب امانت‌چی از قم، سجاد براتی از چهارمحال و بختیاری، احمد راهی مالکی از خوزستان، علی صدقی از کرمان و حمیدرضا اسکندری از استان فارس اجرای خود را انجام خواهند داد.
در رشته اذان نیز که با حضور هشت فینالیست برگزار می‌شود، نوبت قرعه‌ها به این ترتیب است که ابتدا بابک اشرفی از آذربایجان غربی اجرا خواهد داشت و در ادامه نیز محمدحسین ابراهیمی از قم، خیرالله عثمان‌زاده از خوزستان، مجتبی کریمی از مازندران، محمدرضا نمازی از گیلان، علی پروا از یزد، وحید باقرنژاد از تهران و سیدمحمدهادی قاسمی از تهران برنامه اجرا خواهند کرد.
یادآور می‌شود، مرحله فینال چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان طی روزهای ششم تا داوزدهم و رقابت‌ها در بخش بانوان نیز از دوازدهم تا نوزدهم مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی بخش آقایان این مسابقات نیز مردادماه امسال به صورت ضبط استودیویی در شهر قم برگزار شده است.

انتهای پیام 

مطالب مرتبط
captcha