اجرای طرح اطعام ۱۴ هزار نفری ضیافت علوی در البرز
کد خبر: 3832579
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

اجرای طرح اطعام ۱۴ هزار نفری ضیافت علوی در البرز

گروه اجتماعی ــ رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز از اجرای طرح بزرگ اطعام ۱۴ هزار نفری ضیافت علوی به مناسبت عید غدیر خبر داد.

اجرای طرح اطعام 14 هزارنفری ضیافت علوی در البرز

مجتبی فریدونی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اطعام نیازمندان یکی از اعمال عید غدیر است که امسال با مشارکت افراد خیر موفق به اجرای آن می‌شویم.

وی افزود: طرح بزرگ اطعام ۱۴ هزار نفری ضیافت علوی ویژه نیازمندان برای دومین سال متوالی است که از سوی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در استان اجرا می‌شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز با اشاره به اینکه طرح ضیافت علوی سال گذشته برای اطعام پنج هزار نفر نیازمند اجرا شد، افزود: این طرح از سوی قرارگاه‌های شهری انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی ازاقدامات دانش‌آموزان باید کمک به محرومان و نیازمندان باشد و این طرح برای تحقق این هدف پایه‌ریزی شده است، گفت: اجرای اینگونه طرح‌ها در کمک به تسریع خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی موثر است.

فریدونی تصریح کرد:عوامل اجرایی این طرح را ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح توزیع به دو شیوه میدانی و متمرکز انجام می‌شود، عنوان کرد: توزیع متمرکز و هدفمند در مناطق محروم و بخش‌های شناسایی شده البرز صورت می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha