فشار بر ایران بخشی از معامله قرن است
کد خبر: 3815943
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
در برنامه بحث روز مطرح شد؛

فشار بر ایران بخشی از معامله قرن است

گروه هنر ــ نماینده حماس در ایران گفت: طرح‌معامله قرت سال‌هاست که شروع شده و فشارهای اخیر بر ایران در کنار اتفاقات یمن و سوریه و عراق بخشی از آن است.

به گزارش ایکنا، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به بررسی آخرین تحولات فلسطین به‌ویژه طرح معامله قرن و ویژگی‌های روز جهانی قدس امسال پرداخت.

خالد قدومی، نماینده حماس در کشورمان در این برنامه فشارهای اخیر بر ایران را در راستای اجرای توطئه شوم طرح معامله قرن دانست و گفت: اینکه برخی تصور کنند پس از ماه مبارک رمضان قرار است طرح معامله قرن اجرا شود درست نیست. این طرح از زمان اشغال فلسطین شروع شده و تا کنون ادامه داشته است. با توجه به پیروزی های محور مقاومت در دوره اخیر اکنون جبهه استکبار در صدد است با فشارهایی که در محور مقاومت وارد می‌کند این محور را به شکست بکشاند که فشارهای اخیر بر ایران و رخدادهای تلخ سوریه عراق و یمن هم در راستای اجرای طرح معامله قرن است.
وی افزود،: این طرح مانند سمی است که در پیکره کل جهان اسلام تزریق شده و تا زمانی که امت اسلامی درک نکند که این طرح در پیکره او تزریق شده است نمی‌تواند با آن مقابله کند.

وی به وضعیت بده مردم در برخی کشورهای اسلامی که با رژیم صهیونیستی روابط عادی دارند اشاره کرده و اظهار کرد: اکنون وضعیت مصر را می بینیم. در آن کشور مردم وضعیت خوبی ندارند. در حالی که پیش از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی وضعیتشان خیلی بهتر بود از سوی دیگر اردن که این رژیم جعلی در آن سفارت خانه دارد شرایط اش به گونه‌ایست ۴۰ درصد مردم غذایشان را از زباله‌ها تأمین می‌کنند. از اینرو در می‌یابیم داشتن روابط با رژیم اشغالگر قدس وضعیت را برای مردم در کشورهای اسلامی بهتر نخواهد کرد بلکه سود آن را تنها برخی از حکام وابسته می‌برند.

قدومی در پایان صحنه فلسطین را میدان نبرد دو جبهه مستکبران و ضد استکبار نامید و تصریح کرد: اگرچه دشمن در صدد نابودی آرمان فلسطین است اما به برکت مجاهدت‌های مجاهدان و امت اسلامی فلسطین آزاد شد و آرمان مقاومت تنها محدود به کرانه باختری و نوار غزه نشده و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی هدف نهایی است.

انتهای پیام

captcha