اجرای طرح «شناخت دانش‌آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب» در مدارس البرز
کد خبر: 3796343
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

اجرای طرح «شناخت دانش‌آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب» در مدارس البرز

گروه اجتماعی ــ رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز از آغاز اجرای طرح شناخت دانش‌آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس این استان خبر داد.

اجرای طرح شناخت دانش‌آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس البرز

مجتبی فریدونی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای طرح شناخت دانش‌آموزان با گام دوم انقلاب، اظهار کرد: این طرح با توجه به اینکه جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب هستند ‌بین دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس البرز مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزایش بصیرت، هوشیاری، اعتماد به نفس و روحیه مشارکت و تلاش برای توسعه عرصه‌های مختلف کشور را از جمله اهداف این طرح ‌بین دانش‌آموزان برشمرد.
فریدونی با اشاره به دیداری که چند روز قبل دانش‌آموزان این اتحادیه با نماینده ولی فقیه در استان البرز با محوریت گام دوم انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: امام جمعه کرج بر این مهم که جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند تأکید بسیاری داشت.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید به ورزش، درس و عبادت توجه ویژه‌ای داشته باشند، یادآور شد: وقت‌شناسی، برخورداری از علم و تقوا لازمه پیشبرد موفقیت‌آمیز طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برای آینده کشور است.
وی افزود: دشمن به دنبال ضعیف کردن جوانان این مرزو بوم است و کسانی که بعد معنوی را در خود تقویت می‌کنند، می‌توانند مؤثر واقع شوند و از این میدان به سلامت عبور کنند چون فردی که بعد معنوی قوی نداشته باشد در برابر دشمن تضعیف خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه امسال 700 دانش‌آموزان دختر و پسر البرزی عضو این اتحادیه در قالب دو کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند، ادامه داد: زیارت یک ارتباط روحی و معنوی را برای فرد برقرار می‌کند لذا هرسال می‌کوشیم دانش‌آموزان به این سفر زیارتی مشرف شوند.
انتهای پیام

captcha