فعالیت‌های جهادی مدیران پاسخی به درخواست شهروندان
کد خبر: 3787793
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
امام جمعه نیمروز:

فعالیت‌های جهادی مدیران پاسخی به درخواست شهروندان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی خطاب به مدیران ادارات، اظهار کرد: به‌دور از هرگونه حاشیه به فعالیت‌های جهادی خود در جهت کسب رضایت خداوند ادامه دهید و بدانید که رضایت الهی در گرو رضایتمندی بندگان مؤمن خداست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز در پی انتقاد جمعی از شهروندان این شهرستان از ادارات راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، و راه و شهرسازی، 15 بهمن‌ماه از این ادارات بازدید کرد.
امام جمعه نیمروز در این بازدید از زحمات مدیران ساعی و پرسنل تلاشگر این ادارات قدردانی و انتقادات شهروندان این شهرستان را به مدیران ابلاغ کرد.
حجت‌الاسلام راشکی همچنین طی سخنانی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، از مردم به‌عنوان صاحبان اصلی این نظام مقدس الهی یاد کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در تمامی سطوح موظف به ارائه خدمات بی‌منت و صادقانه به صاحبان اصلی این نظام مقدس هستند.
وی با بیان اینکه کرامت انسانی و حقوق اجتماعی شهروندان و ارباب رجوع هنگام درخواست خدمات اداری باید حفظ شود، خطاب به مدیران ادارات فوق اظهار کرد: به‌دور از هرگونه حاشیه به فعالیت‌های جهادی خود در جهت کسب رضایت خداوند ادامه دهید و بدانید که رضایت الهی در گرو رضایتمندی بندگان مؤمن خداست.
امام جمعه نیمروز بیان کرد: این دو اداره از اداراتی هستند که همت و تلاش بیشتر متولیان و مدیران اجرایی در این بخش، هم در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و آسفالت و ایمنی جاده‌های مواصلاتی، و هم در خصوص تکمیل پروژه‌های زیربنایی و ساختمان‌های اداری از قبیل ساختمان فرمانداری، مجموعه مصلی، سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی بانوان و پروژه‌های آموزشی، باعث پیشرفت بیشتر و شکوفایی بهتر شهرستان خواهند شد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha