«موزه عبرت» در چهارمحال و بختیاری گشایش یافت
کد خبر: 3784604
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

«موزه عبرت» در چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

گروه سیاسی – موزه عبرت شامل تصاویری از شکنجه‌گاه‌های رژیم پهلوی و ساواک عصر امروز شش بهمن‌ماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین چهارمحال و بختیاری در طبقه دوم مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، عصر امروز شش بهمن‌ماه در آیین افتتاح این موزه، با اشاره به همزمانی ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی جشنی بزرگ است که موجب رضایت خداوند و ائمه اطهار(ع) می‌گردد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای آرمان ائمه اطهار(ع)، آرمان اسلام، قرآن و آرمان نبوی و فاطمی بود، خاطرنشان کرد: جشن ما در راستای خشنودی روح آن بزرگواران است و مطرح کردن دستاوردهای انقلاب آنان را خشنود می‌سازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان افتتاح موزه عبرت در استان را زیبا و مهم خواند و اظهار کرد: وجود سه موزه در انقلاب ضرورت دارد که شامل موزه قبل از انقلاب، موزه اصل انقلاب و موزه دفاع مقدس است که الحمدلله در حال ساخت هستند.

حجت الاسلام نکونام انقلاب اسلامی را یک انقلاب استثنایی در جهان خواند و ادامه داد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ چنین انقلابی با این ویژگی‌ها شکل نگرفته است.

امام جمعه شهرکرد مجموعه اطلاعات را سلامت ساز و امنیت آفرین خواند و اظهار کرد: سلامت بسیاری از عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و برخورد با مفسدان در این مجموعه شکل گرفته است که باید قدردان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین امنیت را رهایی از خطر، تهدید، ترس و نگرانی معنا کرد و گفت: وزارت اطلاعات دو امنیت سلبی و ایجابی را در کشور بر عهده دارد و وظیفه ذاتی آن کمک به تصمیم‌گیری در نظام سیاسی است.

اقبال عباسی ارتقای امنیت به واسطه ارائه اطلاعات دقیق، به موقع و سریع را از کارکردهای مهم سازمان اطلاعات برشمرد و افزود: سازمان اطلاعات باید اطلاعات را جمع‌آوری کرده، تولید اطلاعات نماید و آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل نماید و دیگر سازمان‌ها نیز می‌توانند در این امور به او کمک کنند.

انتهای پیام

 
captcha