اکران ۴۰ فیلم در جشنواره مردمی عمار در نهاوند
کد خبر: 3777245
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

اکران ۴۰ فیلم در جشنواره مردمی عمار در نهاوند

گروه فرهنگی - رابط جشنواره مردمی فیلم عمار عنوان کرد: همزمان با نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در نهاوند ۴۰ فیلم و مستند در دو بخش کودک و نوجوان و همچنین عمومی اکران می‌شود.

اکران 40 فیلم در جشنواره مردمی عمار در نهاوند

اکرم حیدری، رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار نهاوند همدان با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» جمعه ۷ دی‌ماه در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم که با حضور اقشار مختلف و انقلابی مردم نهاوند برگزار شد، مستند «پرسنل اداره سوم» ساخته ایمان گودرزی، هنرمند جوان نهاوندی نیز رونمایی و اکران شد.
رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند اضافه کرد: مستند «پرسنل اداره سوم» در مورد یکی از اعضای ساواک است که بعد از چهل سال با کسانی که آنها را بازجوئی و شکنجه کرده‌اند روبرو می‌شود.
حیدری عنوان کرد: همزمان با نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در نهاوند ۴۰ فیلم و مستند در دو بخش کودک و نوجوان و همچنین عمومی در روستا و شهر نهاوند اکران می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 12 فیلم مرتبط با بخش کودک و نوجوان است گفت: اکران فیلم‌های جشنواره مرمی عمار در آموزش و پرورش، مساجد، پایگاه‌های مقاومت، ادارات و ... اکران می‌شود.
حیدری با بیان اینکه هفته فیلم جشنواره عمار از 8 دی ماه آغاز و تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت ابراز کرد: محور‌های این دور از جشنواره دفاع مقدس، جنگ نرم، ملت قهرمان، تاریخ معاصر و اقتصاد مقاومتی است.
رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند به ایجاد غرفه‌هایی در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: محصولات فرهنگی و دست سازه‌های هنرمندان نهاوندی در حوزه اقتصاد مقاومتی در حاشیه این جشنواره ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت جوان و نوجوان نهاوند از مستند‌ها و فیلم‌های این جشنواره دیدن کنند.
انتهای پیام

captcha