خادم مردم باشید تا به شما اعتماد کنند
کد خبر: 3773775
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
نماینده ولی فقیه خطاب به مسئولان:

خادم مردم باشید تا به شما اعتماد کنند

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به مسئولان گفت: نباید همیشه منتظر ماند که مردم پیش شما بیایند و مشکلاتشان را بگویند، بلکه خودتان پیش‌قدم شوید، به میان مردم بروید و از مشکلات آنان بپرسید؛ خادم مردم باشید، تا به شما اعتماد کنند.

خادم مردم باشید تا به شما اعتماد کنند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان، شب گذشته در سمینار فرمانداران استان، گفت: مشارکت مردم، بزرگترین سرمایه است؛ باید با مردم صحبت کرد و در مواردی که نیاز به مشارکت است، از آنان کمک گرفت.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلاتی که امروزه در جامعه وجود دارد با شرح و بیان آن‌ها نزد مردم، به راحتی قابل حل است، افزود: باید یک ارتباط دو سویه شکل بگیرد؛ مردم به دولتمردان اعتماد داشته باشند و مسئولان نیز مردم را در امور شریک بدانند.
امام جمعه زاهدان خطاب به فرمانداران استان، بیان کرد: باید خدا را شاکر باشید که به شما توفیق خدمت به مردم داده است؛ شکر این نعمت، با عمل صادقانه و خدمت بی‌منت میسر می‌شود.
وی ادامه داد: نباید همیشه منتظر ماند که مردم پیش شما بیایند و مشکلاتشان را بگویند، بلکه خودتان پیش‌قدم شوید، به میان مردم بروید و از مشکلات آنان بپرسید؛ خادم مردم باشید، تا به شما اعتماد کنند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: ظرفیت خود را بالا ببرید؛ از انتقادهای سازنده استقبال کنید و هر جا که نیاز بود مردم آگاه باشند، مسائل را با آنان در میان بگذارید.

خادم مردم باشید تا به شما اعتماد کنند

مهارت فنی و حرفه‌ای؛ ابزاری کارآمد در رفع معضل بیکاری
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این سمینار بیان کرد: بزرگترین سرمایه ما، مردم هستند؛ باید خود را خادم مردم دانست و تمام تلاش و دغدغه ما، خدمت به مردم باشد.
وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکلی که امروز گریبانگیر جامعه شده، معضل بیکاری است؛ برای حل این مشکل، تدابیری اندیشیده شده، به‌ویژه در حوزه گردشگری و صنایع دستی کارهایی در حال بررسی و انجام است.
استاندار سیستان و بلوچستان مهارت‌های فنی را ابزاری کارآمد در رفع معضل بیکاری دانست و اظهار کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای جایگاه مناسبی برای آموزش و به‌کار‌گیری نیروی کارآمد هستند که باید نسبت به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.
موهبتی ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی را منوط به انجام کار دانست و افزود: به کسانی که طرح‌های اشتغال‌زایی ارائه دهند، به شرط انجام کار، تا سقف 85 درصد تسهیلات بلاعوض تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha