جنگ روانی باید از سوی ما به دشمنان نظام اعمال شود
کد خبر: 3760541
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

جنگ روانی باید از سوی ما به دشمنان نظام اعمال شود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه ماکو با تاکید براینکه آمریکا با ایجاد جنگ روانی از طریق تحریم‌ها بیشتر به اهداف خود نزدیک می‌شود، گفت: جنگ روانی باید از سوی ما به دشمن اعمال شود.

جنگ روانی باید از سوی ما به دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعمال شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی امام جمعه ماکو ظهر امروز ۱۱ آبان‌ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی‌سیاسی جمعه این هفته ماکو بر لزوم حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه انسان اگر نفس خود را کنترل کند می‌تواند به فلاح و رستگاری برسد، افزود: جوامع اسلامی باید در سبک زندگی اسلامی وابسته باشند تا دچار چالش نشده و با پیگیری سیره پیامبر اکرم(ص) زندگی پایدار داشته باشند.

امام جمعه ماکو خاطرنشان کرد: سبک زندگی ائمه اطهار و پیامبران، بهترین الگو برای ما است در حالی که ما با متمایل‌شدن به زندگی غربی به چالش‌های مختلفی دچار شده‌ایم.

وی بابیان اینکه عمل به آثار و سنت پیامبر راز موفقیت در زندگی اجتماعی و خانوادگی است، تصریح کرد: اسوه و الگو بودن کار هر کسی نیست، ولی الگو بودن اهل بیت پیامبر و خود ایشان برای ما انکارناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به اینکه امسال ۱۳ آبان از سال‌های گذشته متفاوت‌تر است و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: کینه دولت‌مردان آمریکایی با مردم ایران امسال بیشتر از هر سالی است.

خطیب نماز جمعه ماکو در ادامه با تاکید براینکه ایران اسلامی در ۱۳ آبان تنفر و نفرت خود از استکبار جهانی را به منصه ظهور خواهند گذاشت، تصریح کرد: تمامی اقشار از تمامی مذاهب و اقوام با اتحاد و وحدت در راهپیمایی حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ماکو با تاکید براینکه آمریکا با ایجاد جنگ روانی از طریق تحریم‌ها بیشتر به اهداف خود نزدیک می‌شود، گفت: جنگ روانی باید از سوی ما به دشمن اعمال شود و تحریم‌های ثانویه و جدید از زمان خروج آمریکا از برجام بر ایران اعمال شده و برای ۱۳ آبان ماه چیزی نمانده است.

خطیب نماز جمعه ماکو در خطاب به مردم گفت: مردم باید آگاه باشند و با دامن‌زدن به گرانی‌ها، ناآگاهانه با دشمن همکاری نکنند، دولت برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها کارهایی کرده، ولی سوءمدیریت نقش اساسی در این میان ایفا کرده است.

امام جمعه ماکو افزود: دولت باید در انعکاس عملکرد خود به مردم کوتاهی نکند تا مردم دلگرم‌تر به امورات کشوری و نظام باشند.

انتهای پیام

captcha