بهره‌مندی ۷۲۲ مددجو مازندرانی از خدمات ازدواج کمیته امداد
کد خبر: 3758435
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

بهره‌مندی ۷۲۲ مددجو مازندرانی از خدمات ازدواج کمیته امداد

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۷۲۲ مددجو از کمک هزینه خدمات ازدواج به ارزش یک میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان در شش ماهه نخست امسال بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 722 مددجو مازندرانی از خدمات ازدواج کمیته امداد

به گزارش ایکنا از مازندران، احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران عصر دیروز یکم آبان‌ماه در جلسه راهبردی تأمین جهیزیه نیازمندان که با حضور خیران و مدیران اجرایی موسسات خیریه استان مازندران در اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، گفت: این نشست با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و موسسات خیریه به منظور تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از هزینه‌های کمیته امداد مازندران در حوزه مددجویی از طریق کمک‌های خیران پرداخت می‌شود، افزود: ۵۶۰ نوعروس تحت حمایت در استان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که امیدواریم با کمک خیران و موسسات خیریه این افراد نیز روانه خانه بخت شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه نگاه کمیته امداد بر تعامل با خیران و موسسات خیریه است،  تصریح کرد: ۷۲۲ مددجو از کمک هزینه خدمات ازدواج به ارزش یک میلیارد و۵۵۸ میلیون تومان در شش ماهه نخست امسال بهره‌مند شدند.
وی افزود: خیران و موسسات خیریه شریک راهبردی کمیته امداد بوده و با مشارکت آن‌ها ارائه خدمت رسانی به نیازمندان موثرتر انجام می‌شود.

سعادت اظهار کرد: خیران و موسسات خیریه بال‌های این نهاد در کمک رسانی به نیازمندان هستند و با بهره‌ بردن از دانش و تجربیات آن‌ها به منظور رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر می‌توان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با تلفن همراه خود با اخذ شماره آنی #۲*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* مبلغ مورد نظر خود را برای کمک به تامین جهیزیه نیازمندان پرداخت کنند.
انتهای پیام

captcha