برگزاری ۹ مورد کلاس آموزش حفظ جزءسی‌ام قرآن‌ در قروه
کد خبر: 3734404
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

برگزاری ۹ مورد کلاس آموزش حفظ جزءسی‌ام قرآن‌ در قروه

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه از برگزاری 9 مورد کلاس آموزش حفظ جزءسی‌ام قرآن‌کریم در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۹ مورد کلاس آموزش حفظ جزءسی‌ام قرآن‌ در قروه

طیب‌علی آزادی‌منش، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری ۹ مورد کلاس آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: این کلاس‌ها در ۳ موسسه قرآنی راهیان نور، نرجس خاتون و ریحانه المصطفی و همچنین ۶ خانه قرآنی در حال برگزاری است.
آزادی منش از ابلاغ به موقع کلاس‌های فوق، توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان کردستان تشکر و عنوان کرد: در سایه عنایات مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان و برنامه ریزی به موقع کارشناس دارالقرآن، این کلاس‌ها به موقع به شهرستان ابلاغ شد و در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص حفظ آیات وحی، بیشتر برنامه‌های دارالقرآن در سال جاری به برنامه حفظ اختصاص یافته است.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قروه از حضور قریب به ۱۵۰ نفر از علاقه‌مندان حفظ قرآن کریم در این دوره خبر داد و یادآور شد: به توجه به استقبال خوب به عمل آمده، امید است موضوع حفظ کلام وحی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استمرار داشته باشد.
انتهای پیام

captcha