میزبانی مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل از محفل قرآن
کد خبر: 3704735
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

میزبانی مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل از محفل قرآن

گروه جلسات و محافل ــ محفل انس با قرآن، امروز، 21 فروردین‌ماه در مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل برگزار شد.

حامد حسین‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم نداجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: محفل انس با قرآن، صبح امروز، 21 اسفندماه همزمان با سالروز شهادت امیر شهید سپهبد صیاد شیرازی و در آستانه هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه محفل فوق در مسجد بقیة‌الله(عج) این مرکز برپا شد، اظهار کرد: طی این مراسم میثم ربیع‌زاده از کارکنان نیروی دریای ارتش و همچنین علی فلاح‌پور از کارکنان وظیفه قرآنی نیروی دریایی ارتش به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
حسین‌پور بیان کرد: سپس حجت‌الاسلام خضری، امام جمعه شهرستان منجیل با توجه به آیات تلاوت شده از سوره مبارکه فصلت به خصوص آیه 30 این سوره به نقش شهدا و ایثارگران در جامعه اسلامی پرداخت.
طی این جلسه خضری جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: آنها مصداق آیه «وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ...» هستند به گونه‌ای که مقام معظم رهبری تنها در تشییع پیکر امیر شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید حججی حاضر شده و بر تابوت آنها بوسه زدند.
وی در بخش دیگری از سخنانشان اجر شهیدان صیاد شیرازی را بالا دانست و از سویی روحیه و حضور کارکنان نیروهای مسلح را در عرصه‌های مختلف نظامی و فرهنگی برگرفته از یاد و خاطره شهدا بسیار والا دانسته و افزود: هر دشمنی با دیدن این جوانان رشید، جسارت حمله به ایران را از سر خود بیرون خواهد کرد.
یادآور می‌شود، این مراسم صبح امروز، 21 فروردین‌ماه با حضور کارکنان و فرمانده این مرکز برگزار شد.
انتهای پیام

captcha