جهاددانشگاهی برپایه قناعت، اخلاق‌مداری و سخت‌کوشی شکل گرفته است
کد خبر: 3703603
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

جهاددانشگاهی برپایه قناعت، اخلاق‌مداری و سخت‌کوشی شکل گرفته است

گروه فرهنگی- رییس جهاددانشگاهی البرز، گفت: جهاددانشگاهی برپایه اخلاق‌مداری، قناعت و سخت‌کوشی شکل گرفته است و و شرایط رشد فردی و جمعی را برای همه مجموعه به طور یکسان فراهم می‌کند.

به گزارش ایکنا از البرز، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد صبح امروز، شنبه، 18 فروردین در دیدار نوروزی با همکاران اظهار کرد: امیدواریم امسال دعای حول حالنا شامل جهاددانشگاهی استان شود و شاهد رشد و توسعه همه جانبه این مجموعه باشیم.
وی افزود: جهاددانشگاهی یک نهاد غیردولتی است که از بدو تاسیس تا کنون تلاش داشته با تکیه بر درآمدهای خود اهداف پیش رو را محقق سازد‌.
این مسئول بیان کرد: اخلاق‌مداری، قناعت و سخت‌کوشی از ویژگی‌های بارز کارکنان جهاددانشگاهی است که باعث شده طی دهه‌های گذشته این مجموعه موقعیت و جایگاه مناسبی در جامعه کسب کند.
هاشمی‌راد با اشاره به مهمترین برنامه‌های جهاددانشگاهی در سال جاری توضیح داد: حرکت در مسیر تحقق اهداف برنامه ششم توسعه مهم‌ترین اولویت جهاد دانشگاهی البرز در سال جاری است.
رییس جهاددانشگاهی البرز ابراز کرد: بدون شک تک تک کارکنان این نهاد باید با برنامه‌ریزی و تلاش در مسیر تحقق برنامه گام بردارند‌.
هاشمی راد ابراز کرد: جهاددانشگاهی فضای مناسبی را برای طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرا در اختیار مجموعه قرار می‌دهد و شرایط رشد فردی و جمعی را برای همه مجموعه به طور یکسان فراهم می‌کند.
وی با اشاره به بودجه جهاددانشگاهی در سال جاری ادامه داد: توسعه فیزیکی بخش‌هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند در اولویت هزینه‌کرد بودجه امسال قرار دارد.
این مسئول بیان کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه و همکاری مسئولان استان امسال شاهد اخذ مجوز برای فعالیت پژوهشکده اجتماع و شهر باشیم.
وی گفت: امسال تلاش می‌کنیم با تخصیص بودجه مناسب ملکیت تعدادی از واحدهای استیجاری را تثبیت کنیم تا توسعه فیزیکی این مجموعه در استان محقق شود‌.
رییس جهاددانشگاهی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت محوری شعار سال اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری کاملاً هوشمندانه و دلسوزانه شعار امسال را حمایت از کالای ایرانی قرار دادند و بدون تردید یکی از راه‌های مهم برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور نیز دقیقاً همین موضوع است.
هاشمی‌راد ادامه داد: خوشبختانه جهاددانشگاهی همواره نسبت به موضوع استفاده از کالاها و خدمات ایرانی تاکید داشته است و در طول ادوار مختلف نیز درخواست جهادگران از مسئولان این بوده است که توانمندی‌های داخلی را در اولویت قرار دهند.
وی در پایان گفت: در جهاددانشگاهی البرز نیز همچون سایر ارکان کشور باید تلاش مدیران و کارکنان ما بر این باشد که از کالاها و خدمات ایرانی استفاده کنیم.
انتهای پیام./

 

captcha