خدمت به محرومین مبارزه با استکبار است
کد خبر: 3645453
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
براتعلی:

خدمت به محرومین مبارزه با استکبار است

گروه اجتماعی: فرمانده بسیج ناحیه مقاومت خمین گفت: یکی از راه‌های مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به محرومین جامعه است چرا که گرفتاری‌ها و آسیب‌های زیادی در قشر محرم جامعه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علیرضا براتعلی، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت خمین، امروز شنبه اول مهرماه در شورای اداری این شهرستان گفت: دوران دفاع مقدس با شکوه‌ترین صفحه تاریخ انقلاب اسلامی است و مقدس بودن جنگ هشت ساله ایران ریشه در تبعیت از فرهنگ عاشورای و حسینی دارد.
وی استقامت در مقابل زورگویان و ظالمان، عدم پذیرش سازش با جبهه باطل، ولایت پذیری، ظرفیت سازی و انجام تکلیف به شکل جهادی را پیام‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد.
براتعلی ادامه داد: امروز باید در مقابل دشمنی مانند ولنگاری اخلاقی، رواج منکرات و بدحجابی ایستادگی کرد و امربه معروف و نهی از منکر که هدف قیام امام حسین (ع) بود را در جامعه تبیین کرد.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت خمین خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به محرومین جامعه است چرا که گرفتاری‌ها و آسیب‌های زیادی در قشر محرم جامعه  وجود دارد.
به گزارش ایکنا؛ مهدی محمدی، مدیر آموزش و پرورش خمین نیز در این جلسه گفت: مشکل آموزش‌وپرورش خمین کمبود نیروی انسانی بخصوص در مقطع ابتدایی است که یکی از راه حل‌های آن واگذاری مدارس به بخش خصوصی است اما وضعیت سرمایه گذاری در خمین خوب نیست و باید از کمک خیرین استفاده کرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از مدارس روستایی از لحاظ فیزیکی بهبود یافته‌اند افزود: تعداد دانش‌آموز در این مدرس کم است اما از نظر شرافت تعلیم و تربیت رسیدگی به این مدارس اهمیت دارد.
مدیر آموزش‌وپرورش خمین با اشاره به قبولی 30 دانش‌آموز این شهرستان در دانشگاه‌های معتبر کشورخاطرنشان کرد: افزایش استقبال دانش‌آموزان این شهرستان به هنرستان‌ها و حضور 30 درصد از دانش‌آموزان در هنرستان‌ها برای مهارت آموزی از جمله اقدامات خوب آموزش‌و پرورش خمین است.
captcha