اهتزار پرچم حرم ملکوتی امام رضا(ع) بر گنبد امام‎زاده صالح(ع)
کد خبر: 3623817
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
بهمنی خبر داد:

اهتزار پرچم حرم ملکوتی امام رضا(ع) بر گنبد امام‎زاده صالح(ع)

گروه جامعه: معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، با اشاره برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت صالح بن موسی الکاظم(ع) در آستانه روز ملی امامزادگان از اهتزار پرچم حرم ملکوتی امام رضا(ع) بر گنبد این امام‎زاده خبر داد.

محمد بهمنی، معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع) به مناسبت  5 ذی القعده روز ملی  تکریم و بزرگداشت امامزادگان خبرداد و گفت: امامزادگان همچون ستارگانی در کشور ما نورافشانی می‎کنند و راه هدايت و ولايت را بر زن و مرد نشان می‎دهند و نشانه‎هایی از عرش بر روی زمين هستند.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت، مراسم بزرگداشت حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع) با حضور مسئولان، مدیران و اقشار مختلف مردم و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در حرم این امامزاده لازم التعظیم  همزمان با 5 ذی القعده برگزار می‎شود.

بهمنی با اشاره به برنامه‎های این مراسم در آستان امامزاده صالح گفت: این مراسم با حضور خادمین آستان قدس رضوی و اهتزاز پرچم حرم ملکوتی امام رضا(ع) بر فراز گنبد امامزاده برگزار می‎شود. بعد از این مراسم مولودی‎خوانی و آیین  نقاره‎زنی و همچنین خطبه‎خوانی توسط خادمین آستان مقدس امام‎زاده صالح برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، ضمن دعوت عموم مردم برای حضور در این مراسم، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع) عصر  امروز جمعه 6مرداد ماه،  با سخنراني حجت الاسلام والمسلمین گواهی و مداحی حاج سید جواد میری، از ساعت 17:30 در جوار آستان مقدس امامزاده صالح (ع) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‎شود.

captcha