امام خمينی(ره) نمونه‌ای از حقیقت اهل بیت عصمت و طهارت است
کد خبر: 3606146
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

امام خمينی(ره) نمونه‌ای از حقیقت اهل بیت عصمت و طهارت است

گروه فرهنگی: رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان اشتهارد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را نمونه‌ای از حقیقت اهل بیت عصمت و طهارت دانست و گفت:

حجت الاسلام حسین امينی، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان اشتهارد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از یادگارهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که برای ما به جا گذاشته است.
 وی افزود:امام امت یکی از رهنمودهایی که می‌دادند این بود که همه مسلمانان باید با هم متحد باشند زیرا این اتحاد باعث انسجام در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان است چنان که اسلام می‌خواهد مسلمانان عزیز و قدرتمند باشند.
اين مسئول تصريح كرد: امام خمینی(ره) حقیقت دین را یافته بود، دین‌شناسی بود که شناختش از دین خدا، پیغمبر، آخرت و ائمه فراتر از شناخت مفهومی و ذهنی بود، حق را یافته و در دین ذوق داشت.
 امينی بيان كرد: امام از قدرت‌های بزرگ نهراسید بلکه این جسارت و جرات را در خود دید که قدرت‌های بزرگ را تحقیر کند.
 رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان اشتهارد يادآور شد: امام خمينی(ره) به ملت ایمان داشت و به خصوص ملت ایران را چنان یافته بود که آن‌ها را از ملت صدر اسلام برتر می‌دانست.
 وی خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین یادگاری رهبر کبیر انقلاب اسلامی است لذا باید با تمام تلاش از این یادگار محافظت کنیم و نگذاریم دشمنان به هدف شوم خود که همان نابودی انقلاب است برسند.

captcha