100 درصد اعتبارات قرآنی استان کرمانشاه جذب شد
کد خبر: 3599417
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

100 درصد اعتبارات قرآنی استان کرمانشاه جذب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: در سال قبل 100 درصد اعتبارات حوزه قرآنی این اداره جذب و صرف برنامه‌های ترویجی و آموزشی قرآن شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با اشاره به این مطلب که در سال گذشته 100 درصد اعتبارات حوزه قرآنی این اداره جذب شد، گفت: گردهمایی مسئولان خانه‌‌های قرآن شهری و روستایی، برگزاری مجمع اساتید قرآنی، طرح با زلال اعتکاف و آموزش مدیران مؤسسات قرآنی از جمله فعالیت‌های قرآنی استان در سال گذشته بود.
مستندسازی و بایگانی فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن
وی به ترویج فعالیت‌های قرآنی اشاره و اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف تأسیس مؤسسات و خانه‌های قرآن فعالیت‌های قرآنی است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآن باید براساس چشم‌انداز و نیازسنجی فعالیت کنند و از سوی دیگر نباید به امید اعتبارات بود چراکه باید اهل قرآن بود تا موفق شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به مستندسازی و بایگانی فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن، اظهار کرد: باید نهادهای قرآنی مروج نظم در فعالیت‌ها باشند.
حجت‌الاسلام محمدی به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن از جمله کلاس‌های حفظ اشاره کرد و گفت: آموزه‌های قرآنی، زندگیمان را متحول می‌کند.
captcha