200 مددجوی البرزی از نعمت سرپناه بهره‌مند شدند
کد خبر: 3590201
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

200 مددجوی البرزی از نعمت سرپناه بهره‌مند شدند

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: با صرف هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار دولتی و 12 میلیارد ریال کمک مردمی 200 مددجوی البرزی از نعمت سرپناه بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از کمیته امداد البرز، علی سالارکیا، مدیرکل کمیته امداد البرز اظهارکرد: این نهاد برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تا سقف 250 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن محرومان کمک بلاعوض اختصاص داده است که در کنار آورده اولیه خانواده می‌تواند مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع کند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده‌های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر است و بر اساس سیاست‌های جدید کمیته امداد، خدمات مسکن محرومان با جدیت و حمایت مالی گسترده‌تری نسبت به گذشته ارائه می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان البرز گفت: سال گذشته یک هزار و 145 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد در البرز تعمیر و بازسازی شدند.
این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند، افزود: با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم بالای مددجویان فاقد مسکن، انتظار داریم مردم البرز، بیش از پیش ما را در این زمینه یاری کنند.
سالارکیا خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش بسیاری از برنامه‌های خود را با همکاری خیران و مردم نوعدوست استان اجرا می‌کند.
وی در پایان گفت: واگذاری انشعابات رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان با همکاری سازمان‌های مربوطه از جمله خدمات این بخش است و در طول این مدت 150 خانواده از این خدمت استفاده کرده‌اند.
captcha