جلسه فراکسیون قرآن و معاون رئیس‌جمهور در هفته جاری/ هیئت‌رئیسه درباره زمان نشست تصمیم می‌گیرد
کد خبر: 3587595
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

جلسه فراکسیون قرآن و معاون رئیس‌جمهور در هفته جاری/ هیئت‌رئیسه درباره زمان نشست تصمیم می‌گیرد

گروه سیاسی: هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس فردا در حاشیه جلسه علنی، در مورد زمان دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تصمیم‌گیری می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصر‌الله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مورد دیدارهای فراکسیون با مسئولان اجرایی جهت پیگیری مباحث قرآنی به ویژه اعتبارات این بخش در سال جدید اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که در سال گذشته اعلام شد، دیدارهای فراکسیون قرآن با مسئولان امسال هم ادامه خواهد شد.
وی افزود: در آخرین جلسه سال گذشته بر این مسئله تأکید شد که اولین جلسه سال 96 با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود که در مورد این جلسه به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی افزود: در جلسه‌ای که فردا با اعضای هیئت‌رئیسه در حاشیه جلسه علنی مجلس خواهیم داشت، در مورد زمان برگزاری جلسه فراکسیون با حضور معاون رئیس‌جمهور تصمیم‌گیری خواهد شد.
بنابراین گزارش، فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در سال گذشته جلسات مختلفی با حضور شخصیت‌هایی از جمله رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی و معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار کرد که در آن‌ها در مورد مشکلات فعالیت‌های قرآنی استان‌ها بحث و تبادل نظر شد.
 

captcha