محفل انس با قرآن در مسجد نور ملاشیه برگزار شد
کد خبر: 3571620
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

محفل انس با قرآن در مسجد نور ملاشیه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین محفل انس با قرآن که با حضور و قرائت شیخ میثم تمار از کشور عراق تدوین شده شامگاه گذشته 18 بهمن‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، دومین محفل قرآنی از محافل قرآنی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تدوین شده شامگاه گذشته 18 بهمن ماه برگزار شد.

در این محفل قرآنی که به میزبانی مسجد نور منطقه ملاشیه اهواز برگزار شد ، شیخ میثم تمار قاری بین‌المللی از کشور عراق به قرائت قرآن پرداخت.

در ابتدای این محفل قرآنی سیدعباس موسوی به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و پس از آن مهدی لباجی از قاریان منطقه به قرائت قرآن پرداخت.

پس از آن هم سجاد نیل درار آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد.

عبدالله میاحی حافظ کل قرآن کریم با قرار گرفتن در جایگاه به سوالات شنوندگان حاضر در محفل قرآنی پاسخ داد؛ البته وی درباره نحوه حافظ شدن خود هم توضیح داد: در یکی از مساجد شیبان محفل قرآنی برگزار شده بود که از محمدجواد محمدی مجد به عنوان حافظ قرآن دعوت کرده بودند؛ مردم از او سوال می‌پرسیدند و او هم آیات قرآن را بدون غلط از حفظ می‌خواند؛ محمدجواد از من 4 سال کوچکتر است وقتی تسلط او بر قرآن را دیدم تصمیم گرفتم قرآن را حفظ کنم همان شب یک صفحه از قرآن کریم را حفظ کردم.

پس از آن شیخ میثم تمار در جایگاه قرار گرفت و به قرائت قرآن کریم(آیات پایانی سوره کهف و سوره شمس) پرداخت.

در این مراسم مردم ملاشیه با الله الله از قرائت شیخ میثم تمار استقبال کردند.

captcha