بررسی فصل نخست طرح بانکداری اسلامی در کمیته پولی و مالی کمیسیون اقتصادی
کد خبر: 3571361
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
موسوی‌لارگانی به ایکنا خبر داد:

بررسی فصل نخست طرح بانکداری اسلامی در کمیته پولی و مالی کمیسیون اقتصادی

گروه اقتصاد: نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی فصل نخست طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در کمیته پولی و مالی این کمیسیون خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی‌لارگانی، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره آخرین وضعیت طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: علی‌رغم اینکه ماه‌ها صبر کردیم که دولت لایحه بانکداری اسلامی را به مجلس ارائه دهد و ارائه نداد، بنابراین کلیات آن در  کمیسیون اقتصادی رأی آورد و ماده یک آن هم بررسی شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما با بررسی برنامه ششم توسعه مواجه شدیم، این طرح به کمیته پولی و مالی کمیسیون اقتصادی مجلس واگذار شد تا این کمیته، جلسات لازم در ان مورد را برگزار کند.


نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با توجه به اینکه رئیس کمیته پولی و مالی و طراح این طرح هم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین بحرینی بودند، بررسی این طرح به ایشان سپرده شد و اکنون در حال بررسی آن هستند.
موسوی‌لارگانی در پایان گفت: اکنون بررسی فصل اول آن رو به پایان است و به مجرد اینکه بررسی برنامه ششم توسعه به پایان برسد، انشاء‌الله بررسی این طرح را در کمیسیون اقتصادی در دستور کار قرار خواهیم داد تا بعد از تصویب در کمیسیون اقتصادی به صحن علنی مجلس ارسال شود.
captcha