ارسال 120 اثر به دبیرخانه «جشنواره قرآن و عترت در رسانه» در یزد
کد خبر: 3566531
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

ارسال 120 اثر به دبیرخانه «جشنواره قرآن و عترت در رسانه» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت گفت: بیش از ۱۲۰ اثر به دبیرخانه «جشنواره قرآن و عترت در رسانه» یزد ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در استان اظهار کرد: در بخش جشنواره قرآن و عترت در رسانه بیش از ١٢٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که در سه بخش خبر، گزارش و عکس خبری مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی افزود: این آثار از رسانه های مکتوب و مجازی از جمله خبرگزاری ها، سایت های خبری و تحلیلی دارای مجوز، روزنامه ها و هفته نامه و ماهنامه ها به این دبیرخانه رسیده است.
دبیر جشنواره قرآن و عترت در رسانه تصریح کرد: هم اکنون این جشنواره در بخش داوری قرار دارد که از داوران برجسته استانی بدین منظور استفاده می شود و پس از مشخص شدن آثار برتر، در اختتامیه برنامه های قرآن و عترت از آنها تجلیل می شود.
رستگاری بیان کرد: ما علاوه بر این جشنواره تجلیل از تالیان طرح تلاوت نور، محافل انس با قرآن، اهدای قرآن و دوره آموزش مجازی ویژه فعالان مجازی در رشته قرآن و عترت از جمله برنامه ها ما در کانون های مساجد است.
منبع: روابط عمومی اداره کل ارشاد یزد
 

captcha