خوزستان، به‌عنوان برترین اکران‌کننده استانی فیلم عمار معرفی شد
کد خبر: 3558325
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

خوزستان، به‌عنوان برترین اکران‌کننده استانی فیلم عمار معرفی شد

گروه فرهنگی: دبیرخانه کشوری جشنواره عمار تندیس شهید سیاح طاهری را به خوزستان به‌عنوان برترین اکران‌کننده استانی جشنواره عمار اهدا کرد.

عبدالرضا رستمی‌فر، دبیر هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اعلام کرد: امسال دبیرخانه جشنواره عمار بخشی را به نام اهدای تندیس شهید سیاح طاهری به سایر بخش‌های خود اضافه کرد که این تندیس به اکران‌کنندگان برتر کشور اهدا می‌شود.

وی گفت: استان خوزستان به لحاظ تعداد اکران‌ها در سطح استان، ایده‌های نو در اکران و کیفیت اکران‌ها حائز تندیس شهید سیاح طاهری شد و این تندیس به اکران کنندگان خوزستانی اهدا شد.

رستمی‌فر با اشاره به اکران فیلم‌های عمار در خوزستان گفت: همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره عمار، فیلم‌های این جشنواره در شهرستان‌های اندیمشک، گتوند، ماهشهر، رامهرمز و بهبهان در حال اکراناست.

دبیر هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان همچنین اعلام کرد: اکران این فیلم‌ها تا بهمن‌ماه در سایر شهرها از جمله در باغملک، شوش، شوشتر و دزفول در حال برنامه‌ریزی است.

وی گفت: در اهواز نیز از 8-6 بهمن‌ماه شاهد اکران آثار برگزیده این جشنواره در سینما اکسین خواهم بود. یکی از ویژ‌ه‌‌برنامه‌ها در اهواز اکران یتیم‌خانه ایران و تقدیر از دست‌اندرکاران این فیلم در اهواز است.

captcha