همایش«بصیرت و میثاق با ولایت» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3556703
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

همایش«بصیرت و میثاق با ولایت» در اراک برگزار می‌شود

گروه سیاسی: به منظور نکوداشت حماسه ملی 9 دی اتاق اصناف استان مرکزی با همکاری بسیج اصناف همایشی تحت عنوان«بصیرت و میثاق با ولایت» با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، همایش«بصیرت و میثاق با ولایت» با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی، عضو خبرگران رهبری در اراک برگزار می‌شود.
جمشید زند، رئیس اتاق اصناف استان مرکزی به خبرنگار ایکنا گفت: روز نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس کرد.
وی تصریح کرد: به منظور نکوداشت حماسه ملی 9 دی اتاق اصناف استان مرکزی در نظر دارد با همکاری بسیج اصناف و با دعوت از هیئت رئیسه اتحادیه‌های صنفی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی همایشی تحت عنوان«بصیرت و میثاق با ولایت» برگزار کند.
زند در پایان، با اشاره به اینکه سخنران ویژه همایش«بصیرت و میثاق با ولایت» آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو خبرگان رهبری است، اظهار کرد: این همایش امروز، 9 دی‌ماه در کانون بسیج اراک برگزار می‌شود.

captcha