نشست مشترک هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی و مدیران عامل مؤسسات برگزار شد
کد خبر: 3553937
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
در آذربایجان غربی؛

نشست مشترک هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی و مدیران عامل مؤسسات برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست مشترک هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان غربی و مدیران عامل مؤسسات قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سعید کریم‌‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان آذربایجان غربی امروز، 24 آذرماه و در دومین روز از دوره آموزشی توانمندسازی مدیران عامل مؤسسات قرآنی این استان،‌ گفت: مدیران موسسات قرآنی، خواسته‌ها و مطالبات خود را از اتحادیه مؤسسات قرآنی و سازمان‌ها و نهادهای دولتی مکتوب کرده و از طریق اتحادیه پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی برای اینکه بتوانند مطالبات خود را پیگیری کنند، باید با یکدیگر متحد و پشتیبان هم باشند، افزود: کارکنان اتحادیه مؤسسات قرآنی موظفند با تمام توان در خدمت مؤسسات قرآنی بوده و همگام با مدیران این مؤسسات، در راستای شکوفایی و پیشرفت مؤسسات قرآنی تلاش کنند.

کریم‌زاده با اشاره به اینکه مسئولان سازمان‌ها و ادارات چه دولتی و چه غیر‌دولتی، باید از خدا بخواهند و منت بکشند که در راه آموزش و ترویج کلام وحی در جامعه اسلامی گامی بردارند،‌ بیان کرد: متأسفانه قرآن‌امروز در جامعه ما مغفول مانده و کمتر‌توجهی از سوی دولتمردان به این کلام الهی می‌شود.

در ادامه، مهران حاجیلو، عضو شورای اسلامی کلانشهر ارومیه نیز طی سخنانی اظهار کرد: روابط عمومی بازوی هر سازمانی است؛ اگر روابط عمومی مجموعه‌ای قوی باشد، سرعت آن مجموعه را در نیل به اهداف سازمانی افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی می‌توانند مطالبات خود را از طریق روابط عمومی اتحادیه پیگیری کرده و روابط عمومی نیز می‌تواند این مؤسسات را در نیل به اهداف والای معنویشان که تربیت قرآنی است یاری دهند، گفت: روابط عمومی نقش حمایت‌کننده را دارد؛ لذا انتظار می‌رود با تعامل با مدیران مؤسسات قرآنی، آن‌ها را در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های قرآنی به‌ویژه از نظر کیفی پشتیبانی کنند.

حاجیلو تصریح کرد: خیلی‌ها روابط عمومی را در تبلیغات می‌بینند که این دیدگاه کاملاَ اشتباه است. کار روابط عمومی بسیار فراتر از تبلیغات و چاپ چند بنر در مناسبت‌ها مختلف است. روابط عمومی به معنای توانایی برقراری ارتباط، توانایی فن بیان و حتی خلاقیت است.

captcha