اکران رایگان فیلم‌های جشنواره عمار برای قرآن آموزان
کد خبر: 3547516
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
در شوشتر؛

اکران رایگان فیلم‌های جشنواره عمار برای قرآن آموزان

گروه فرهنگی: فیلم‌های جشنواره مردمی عمار به‌صورت رایگان در مؤسسه قرآنی مشکاة‌النور شهرستان شوشتر ویژه قرآن‌آموزان 17 سال به بالا و جهت ترویج روحیه جهادی در آن‌ها اکران خواهد شد.

سیده مریم موسوی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآنی مشکاة النور شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از اکران فیلم‌ها و مستندهای جشنواره عمار در این مؤسسه خبر داد.

وی با بیان اینکه طبق درخواستی که از سوی مؤسسه به دبیرخانه جشنواره مبنی بر ارسال یک بسته از فیلم‌ها و مستندهای جشنواره عمار به این مؤسسه ارسال شده است، افزود: این بسته به صورت رایگان به مؤسسه اعطا شده است.

موسوی‌زاه با اشاره به اینکه اکران این فیلم‌ها به صورت رایگان برگزار خواهد شد، افزود: از شنبه 6 آذرماه اکران فیلم‌ها آغاز خواهد شد و هر هفته 2 الی 3 فیلم اکران می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی مشکاةالنور شوشتر با بیان اینکه قرآن‌آموزان 17 سال به بالا شهرستان می‌توانند به این مؤسسه جهت دیدن فیلم‌ها و مستندها مراجعه کنند، افزود: 30 قرآن‌آموز در هر فیلم می‌توانند در سالن اکران حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این بسته شامل مستندها و فیلم‌هایی است که در جشنواره مردمی عمار اکران شده است و هدف از اکران آن‌ها در شوشتر ترویج روحیه جهادی و معرفی جشنواره مردمی عمار در شهرستان است. در کنار اکران این بسته نمایشی از صاحب‌نظران جهت معرفی جشنواره عمار نیز استفاده می‌شود.

captcha