مردم شهرستان زرندیه 2 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
کد خبر: 3541830
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

مردم شهرستان زرندیه 2 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

گروه اقتصادی: مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: مردم شهرستان زرندیه از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند که تمام این صدقات بابت تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، هزینه‌های زندگی خانوارهای محروم و درمان بیماران هزینه می‌شود.

غلامرضا حافظ کمال، مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با بیان اینکه اشتغالزایی یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است گفت: حمایت از هر اقدامی برای تحقق این هدف در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و ایجاد تحول در بخش اشتغال خانواده‌ها از برنامه‌های جدی خواهد بود.
وی از بهره‌مندی 237 نفر از مددجویان تحت حمایت  واجد شرایط  از آموزش‌های فنی حرفه ای خبر داد و تصریح  کرد: کمیته امداد در خودکفایی مددجویان به مباحث اقتصادی اکتفا نکرده است، قبل از اینکه خودکفایی  مددجویان قطعی شود دوره‌هایی از قبیل کلاس‌های آموزشی و مشاوره و کارگاه‌ها در مباحث مختلف برگزار می‌کند.
وی افزود: بیش از  30 خانوار از طرح‌های خود کفایی و اشتغال سال جاری با اعتباری بالغ بر بیش سه و نیم میلیارد ریال بهره‌مند شده اند، مردم شهرستان زرندیه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد ریال صدقه دادند، صدقات مردم شریف در راستای تأمین جهیزیه نو عروسان نیازمند، کمک به تأمین هزینه‌های زندگی خانوارهای محروم ، درمان بیماران، تأمین مسکن و هزینه‌های دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.
حافظ کمال، اقدامات انجام شده را نشانگر فرهنگ سازی سنت‌های حسنه در جامعه دانست و گفت: برای ترویج فرهنگ انفاق در جامعه همکاری سایر دستگاه‌ها نیاز است.  در سال جاری بیش از 237  نفر از مددجویان  تحت حمایت از آموزش‌های کارگاهی برخوردار شده و بالغ بر 70  میلیون ریال نیز در این زمینه هزینه شده است.
captcha