معلمان پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند
کد خبر: 3532908
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
استاندار گیلان:

معلمان پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند

گروه اجتماعی: نجفی با اشاره به توفیقات استان گیلان در بخش آموزش و پرورش، گفت: معلمان پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز، 4 مهر در مراسم بهره‌برداری از مدارس بنیاد برکت، اهدایی رهبر انقلاب در شفت، با اشاره به توفیقات استان در بخش آموزش و پرورش، اظهار کرد: معلمان پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و شهدای مدافع حرم، افزود: اکنون رزمندگان عزیزمان برای دفاع از اسلام و حرمین و جلوگیری از نفوذ دشمن به کشورمان ایثار و فداکاری می‌کنند.

استاندار گیلان با قدردانی از حضور مدیران در مراسم بازگشایی مدارس، عنوان کرد: هدف از حضور مدیران این است که آنان نیز همانند شما دانش‌آموزان عزیز پشت این میزها مشغول به تحصیل بوده و از جمع شما نیز کسانی عهده‌دار این مسئولیت‌ها خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه الحمدلله فرمانداران، مدیران کل و خادمین این مردم اکنون در فضای همدلی، همراهی، همیاری و همزبانی در حال تلاش و فعالیت هستند، گفت: فضای گیلان متاثر از آرامشی که در کشور حاکم است با اندیشه و هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب و حضور تلاشگران شما در دولت تدبیر و امید بویژه دکتر روحانی فضای مثبت و در حال رشد و توسعه است.

استاندار گیلان به دفاع قهرمانانه دکتر روحانی از اندیشه‌های عالی کشورمان در سازمان ملل اشاره و تصریح کرد: چنانچه دفاعیات دکتر روحانی در سازمان ملل را با دفاعیات سال‌های گذشته مقایسه کنیم به اهمیت و بزرگی کار پی خواهیم برد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: امروز دکتر روحانی در خارج از کشور با اقتدار دیپلماسی بین‌المللی از مواضع کشور دفاع می‌کند .

وی اظهار کرد: خوشحالیم که نماینده‌ای از سوی ملت بزرگ ایران در سازمان های بین‌المللی حضور می‌یابد که شان و مقام مردم عزیز کشورمان را حفظ می‌کند و این بسیار ارزشمند است.

استاندار گیلان به کنار زدن  قطعنامه‌های  ظالمانه شورای امنیت با توافق برجام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بخش اعظمی از این تحریم‌ها حذف و مابقی نیز در حال پیگیری می‌باشد.

نجفی عنوان کرد:  با توجه به حضور 2 امام‌زاده بزرگوار در شهرستان شفت باید مسئولین امر نسبت به آسفالت و تعریض راه‌های این منطقه اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش ایکنا، مدرسه 15 کلاسه شهید رجایی چوبر شفت با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) و استانداری گیلان با مساحت عرصه 3 هزار و 240 متر و اعیان یک هزار و 650 متر ساخته شده است.

captcha