آخرین روز رقابت‌های شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا
کد خبر: 3528251
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

آخرین روز رقابت‌های شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: آخرین روز شانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا با رقابت در بخش ترتیل، عصر امروز، 16 شهریورماه به پایان می‌رسد.

سرگرد مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به رقابت‌های شانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا، عنوان کرد: آخرین روز رقابت‌ها، امروز، 16 شهریورماه در رشته‌های قرائت ترتیل در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در دو مقطع زیر 15 سال و بالای 15 سال انجام می‌گیرد، ادامه داد: امروز نیز رقابت‌ها میان 50 متسابق در سه مقطع همسران، بانوان شاغل و فرزندان دبیرستانی و دانشجوبان و طلاب انجام گرفت.
میدانی با اشاره به جزئیات این مسابقات طی روزهای گذشته، عنوان کرد: طی دومین روز مسابقات بانوان در رشته حفظ در اجزاء 10، 15 جزء و حفظ کل باهم به رقابت پرداختند. همچنین روز اول رقابت‌ها در رشته مفاهیم براساس جزء 16 تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و رشته‌های حفظ در اجزاء سه و پنج انجام گرفت.
مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش تصریح کرد: داوری این مسابقات را اساتید برجسته و مورد تأیید سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان دارالقرآن‌الکریم در بخش بانوان و آقایان چون سیدرضا میرموسایی در بخش حسن حفظ، دهفان‌زاده در بخش تجوید، رحیم رجبی در رشته لحن، علیجان هاشمی در بخش صوت، نصرتی در بخش وقف و ابتدا برعهده دارند.
captcha