اختصاص اعتبار 250 میلیون تومانی به 50 مؤسسه در تهران
کد خبر: 3512627
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
طاهرآبادی خبر داد:

اختصاص اعتبار 250 میلیون تومانی به 50 مؤسسه در تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران از اختصاص اعتبار 250 میلیون تومانی به 50 مؤسسه در سطح این استان به منظور تجهیز مؤسساتشان خبر داد.

میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان به مؤسسات قرآنی که دارای اولویت هستند، اختصاص یافت.
وی با اشاره به اینکه مؤسسات فوق از طریق شعب 34گانه به اتحادیه معرفی شده‌اند، ادامه داد: این وام به صورت قرض‌الحسنه اعطا می‌شود که در این مرحله که نخستین مرحله اجرای آن است، پنج میلیون تومان به 50 مؤسسه اعطا می‌شود.
طاهرآبادی عنوان کرد: در حال حاضر 30 مؤسسه در جریان روند دریافت وام قرار دارند به گونه‌ای که تشکیل پرونده دادند و مراحل تکمیل پرونده‌شان را طی می‌کنند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران اضافه کرد: این مؤسسات براساس درخواست‌هایی که داده بودند و کارشناسی‌هایی که انجام گرفت در اولویت دریافت این وام قرار گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: این وام به منظور خرید تجهیزات برای مؤسسات در نظر گرفته شده است که در حال حاضر مرحله اول آن در حال اجرا است و در نظر داریم چندین مرحله آن را اجرایی کنیم.
captcha