60 کرسی نظریه پردازی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود
کد خبر: 3500400
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد:

60 کرسی نظریه پردازی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: به منظور گفتمان سازی جهت ترویج «علوم انسانی اسلامی» در سال جاری، 60 کرسی نظریه‌پردازی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی در حوزه علوم انسانی از 2 سال پیش در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شده و این دانشگاه از سوی شورای عالی هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان دانشگاه نمونه در کشور برگزیده شده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: در سال ۹۳ در دانشگاه علامه طباطبایی ۳۴ کرسی ترویجی و در سال ۹۴ نیز ۵۴ کرسی ترویجی برگزار شده است.

سلیمی گفت: در سال‌های گذشته مجموعا ۱۰ نظریه در کرسی‌های نظریه‌پردازی ثبت شده، که از این تعداد ۳ نظریه به دانشگاه علامه طباطبایی تعلق دارد.

وی افزود: در همین مدت نشست‌های تخصصی به منظور بررسی و ارائه راه حل برای مشکلات کشور در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شده که در این جلسات تاکنون ۵ نفر از وزرای دولت دهم و معاونین آنها شرکت داشته‌اند.

captcha