درج اعتبارات قرآنی در جدول 17 به‌معنای خارج‌شدن از اولویت دولت نیست
کد خبر: 3498943
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
نوبخت تأکید کرد:

درج اعتبارات قرآنی در جدول 17 به‌معنای خارج‌شدن از اولویت دولت نیست

گروه سیاسی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مورد ضرورت خارج شدن اعتبارات قرآنی از جدول شماره 17 بودجه و قرار گرفتن آن در اولویت‌های دولت گفت: آنچه در این جدول قرار می‌‌گیرد نیز در اولویت‌های دولت قرار دارد و تعهدی است که باید انجام شود؛ همانطور که طی سال‌های گذشته بر اساس این جدول تخصیص‌هایی صورت گرفته است.

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته در بسیاری از موارد مشکلاتی از این دست وجود داشت.

وی افزود: با توجه به گشایش‌هایی که امسال وجود دارد امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته‌ای از فعالیت‌های قرآنی کشور حمایت کنیم.

نوبخت همچنین در مورد طرحی مربوط به توسعه قرآنی و اقتصاد مقاومتی نیز گفت: طرحی با عنوان «توسعه قرآنی و اقتصاد مقاومتی» ارائه شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه قرار است این طرح بررسی شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح مذکور به صورت اصولی و صحیح تدوین شده و در راستای نشر معارف قرآنی است، دولت مساعدت‌های لازم را در این زمینه خواهد داشت.

نوبخت در مورد ضرورت خارج شدن اعتبارات قرآنی از جدول شماره 17 و قرار گرفتن آن در اولویت‌های دولت گفت: آنچه در این جدول قرار می‌‌گیرد نیز جزو اولویت‌های دولت است و تعهدی است که باید انجام شود؛ همانطور که طی سال‌های گذشته بر اساس این جدول تخصیص‌هایی صورت گرفته است.

captcha