30 ارديبهشت؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن دزفول
کد خبر: 3495956
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

30 ارديبهشت؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام فائزی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان دزفول گفت: پیش‌بینی‌ می‌شود 300 نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن شهرستان دزفول شركت داشته باشند.

حجت‌الاسلام فائز فائزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول و سرپرست معاونت توسعه و بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، ترتیل، اذان، تواشیح، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و ابتهال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینكه همچنین هر شركت‌كننده می‌تواند در یک رشته بخش شفاهی و یک رشته بخش مفاهیم (حداکثر دو رشته) شرکت داشته باشد، بیان کرد: این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و آستان سبزقبا مراجعه کنند.

فائزی عنوان کرد: زمان برگزاری آیین افتتاحیه و مسابقات در مرحله شهرستانی ساعت 9 پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه اعلام شده است و مراسم افتتاحیه و مسابقات قرآن در آستان سبزقبا دزفول برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: اعظم سعیدفر، علیرضا یوسفی‌‌کیا، محسن حاجی و خیرعلی زمانی در بخش آقایان و اعظم امیدفر، سعید حمیدی‌پور و مریم حیات‌رکنی در بخش بانوان به داوری مسابقات قرآن خواهند برداشت.

وی با بیان اینكه ثبت‌نام از علاقه‌مندان در مسابقات قرآن همچنان ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی‌ می‌شود 300 نفر در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن شهرستان دزفول شركت داشته باشند.


captcha