اقدامات ماندگار شهرداری مشهد در ترویج فرهنگ انقلابی
کد خبر: 3488995
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

اقدامات ماندگار شهرداری مشهد در ترویج فرهنگ انقلابی

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) گفت: شهرداری مشهد در حوزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ انقلابی، جهاد و فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ماندگاری انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد محمدعلی چمی‌گو، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع)، اظهار کرد: شهرداری مشهد به عنوان یک نهاد اجتماعی، خدمات عمرانی و شهروندی را به خوبی به مردم شهر و همچنین زائران امام هشتم(ع) ارائه می‌کند.
وی افزود: از طرفی شهرداری مشهد در حوزه فرهنگی خدمات خوبی را به جامعه متدین شهر مشهد ارائه کرده و طی دو سال گذشته نیز توجه ویژه‌ای به موضوع ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی صورت گرفته که این مهم مورد توجه مردم نیز قرار گرفته است.
معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: ما در حوزه بسیج کارهای هماهنگی را با شهرداری مشهد در حال انجام داریم و این تعامل ما ادامه دارد.
چمی‌گو بیان کرد: شهرداری مشهد در حوزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ انقلابی، جهاد و فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ماندگاری انجام داده که برنامه امروز نیز یکی از نمونه این اقدامات است تا مادران به نقش اصلی خود برگردند و در نهایت در تربیت فرزندان این مرز و بوم نقش مؤثرتری ایفا کنند.
captcha