مرکز اسلامی «ناپرویل» پذیرای غیرمسلمانان شد
کد خبر: 3483528
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

مرکز اسلامی «ناپرویل» پذیرای غیرمسلمانان شد

گروه بین‌الملل: جمعیت زیادی از مردم «ناپرویل» در ایالت «ایلینویز» آمریکا با حضور در مرکز اسلامی این شهر و مطالعه جزوات و بروشورهایی درباره اسلام، درباره خدمات اعراب و مسلمانان به علم و هنر اطلاعاتی بدست آوردند.


مرکز اسلامی ناپرویل پذیرای غیرمسلمانان شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری شیکاگو تریبون، حدود هزار نفر از مردم «ناپرویل» در ایالت ایلینویز آمریکا به مرکز اسلامی این شهر آمدند تا با مطالعه جزوه‌هایی در مورد اصول عقاید اسلامی، اطلاعاتی را در خصوص خدمات اعراب و مسلمانان به علم و هنر کسب کرده و با تست غذاهای مدیترانه‌ای و نیز گفت‌و‌گو‌های بین ادیانی، اسلام و مسلمانان را بیشتر بشناسند.

مرکز اسلامی ناپرویل پذیرای غیرمسلمانان شد

سید از مهاجران هندی و مسلمان در این باره گفت: نه تنها بازدید تعداد زیادی از غیر مسلمانان از این مرکز باعث خوشحالی من شد، بلکه فرصتی که برای صحبت در مورد عقاید مذهبی خود و کج‌فهمی‌ها در مورد اسلام و پیش‌داوری‌های احتمالی بازدیدکنندگان غیرمسلمان در خصوص اسلام فراهم شد، مرا یشتر خرسند کرد.

وی گفت: این برنامه یک سکوی بزرگ برای صحبت با مردم در مورد هویت مسلمانان و اینکه آنها نیز بخشی از جامعه هستند، به‌شمار می‌رود.

سید اظهار داشت: این برنامه با هدف گفت‌و‌گوی بین ادیان در جامعه طراحی شده است.

وی افزود: گرچه اعمال وحشتناکی به اسم اسلام صورت گرفته است اما اسلام اصول اساسی برای صلح دارد. بسیاری از قربانیان این اعمال جنایتکارانه مسلمانانی هستند که طرفدار عقاید افراط‌گرایانه نیستند.

در طول برگزاری این مراسم، رضوان علی، یکی از معلمان دبیرستان و پیش نماز مرکز اسلامی ناپرویل گفت که وی و اهالی منطقه با برپایی این مراسم قصد دارند به سؤالاتی از قبیل تروریسم، خشونت علیه زنان، قوانین شریعت، نکاح با غیر مسلمانان، معیارهای پوشش اسلامی، اعمال حلال و غیره پاسخ دهند. 
captcha