بسیج بی‌گمان ماندگارترین یادگار امام خمینی(ره) است
کد خبر: 3454893
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
آیت‌الله نعیم‌آبادی:

بسیج بی‌گمان ماندگارترین یادگار امام خمینی(ره) است

گروه فعالیت های قرآنی: امام‌جمعه بندرعباس گفت: بسیج بی‌گمان ماندگارترین یادگار امام خمینی(ره) است که امروز بسیاری از کشورها آرزوی داشتن آن را دارند به نحوی که این نیرو در همه جا پراکنده و در صورت نیاز به کمک مردم و نظام می‌آید.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، امام‌جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج بی‌گمان ماندگارترین یادگار امام خمینی(ره) است که امروز بسیاری از کشورها آرزوی داشتن آن را دارند به نحوی که این نیرو در همه جا پراکنده و در صورت نیاز به کمک مردم و نظام می‌آید.
وی با بیان اینکه با وجود نیروی همانند بسیج، خیال نفوذ برای دشمن غیر ممکن شده است، ادامه داد: ما در انقلاب و این کشور هر چه داریم به برکت تفکرات و راهکاری سازنده امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای است.
نماینده هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری در ادامه افزود: بسیج امروز در کشور حکم نسخه‌ای شفابخش برای تمام اقشار و مشکلات احتمالی است که هر جا که نیاز باشد به صحنه می‌آید.
نعیم‌آبادی با بیان اینکه امروزه بسیج در اقصی‌نقاط کشور و به‌ویژه مناطق محروم حضوری سازنده و کاربردی دارد، افزود: همه باید در تقویت این نهاد انقلابی گام برداریم.
وی در ادامه، حملات اخیر به بخش‌های مختلف پاریس را محکوم کرد و گفت: کسانی این کارها را کردند که به نحوی فرزند و تربیت‌یافته فرانسه بودند و پس از بازگشت از جنایت‌هایی که در شرق مرتکب شده بودند، گریبان زادگاه و کشور خود یعنی فرانسه را گرفتند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از کشورهای پیشرو در مقابله با ترور و تروریسم است، اضافه کرد: ما بیشترین لطمه را از ترور دیده‌ایم و اگر محکوم می‌کنیم به حق محکوم می‌کنیم چرا که مقابله‌امان نیز حقیقی است.
امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه فرانسه در سال‌های اخیر همواره و همه‌جانبه از مخالفان بشار اسد که همان تروریست‌ها هستند، حمایت کرده است، گفت:‌ باید پرسید که چرا این کشور تردد داعشی‌ها با تبعیت فرانسه را آزاد گذاشته است.

captcha