مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار می‌شود
کد خبر: 3385696
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
فردا؛

مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله سراسری مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، فردا، ۲۳ مهرماه برگزار می‌شود.

محمد بیاتی، مدیر روابط عمومی سازمان صنایع‌ دریایی وزارت دفاع در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله سراسری مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، پنج‌شنبه، 23مهرماه از ساعت 8 تا 12 در ستاد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سه گروه فرزندان دختر، پسر و همسران برپا می‌شود، ادامه داد: بانوان و دختران متسابق در رشته‌های حفظ کل و ترتیل و پسران در رشته‌های حفظ کل و قرائت و ترتیل و اذان باهم به رقابت می‌پردازند.

بیانی با اشاره به داوران این دوره از مسابقات، عنوان کرد: داوری گروه پسران با بهروز یاریگل، منصور ابویی، حمید نداف و علی مشهدپور و در گروه همسران و دختران اعظم الماسی، ایمان صحاف، نجات صحاف، زهرا صریحی‌نژاد، معصومه عباسی‌نظری را عهده‌دار هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان صنایع‌ دریایی وزارت دفاع با تأکید بر اینکه اختتامیه مسابقات نیز در پایان رقابت‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: در محله مقدماتی مسافات 181 نفر حضور داشتند و حدود 100 نفر به این مرحله راه یافتند که از این تعداد چهار برگزیده مشخص می‌شود.

captcha